پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مدیرعامل نفت آبادان: شیوه‌نامه برگزاری بازی‌ها در دوران کرونا برای تیم‌ها هزینه‌بر است


هر چقدر به ضرب‌الاجل فدراسیون فوتبال کشور برای برگزاری ادامه لیگ برتر نزدیک می‌شویم برای تیم‌ها و باشگاه‌ها که ۹۰ روزی است از مستطیل سبز دور شده‌اند مشکلات اجرای این دستورالعمل به علاوه مشکلات دیگر باشگاه‌ها بیشتر نمایان می‌شود.

 

آبادان نیوز : هر چقدر به ضرب‌الاجل فدراسیون فوتبال کشور برای برگزاری ادامه لیگ برتر و برگزاری بازی بیشتر نزدیک می‌شویم برای تیم‌ها و باشگاه‌ها که ۹۰ روزی است از مستطیل سبز دور شده‌اند مشکلات اجرای این دستورالعمل به علاوه مشکلات دیگر باشگاه‌ها بیشتر نمایان می‌شود.

به گزارش آبادان خبر ، علی عیسی‌زاده پیرامون مسائل برگزاری لیگ و شروع شدن بازی‌ها اظهار داشت: ما مخالف برگزاری بازی‌ها هستیم چون  اجرای دستورالعمل‌های تصویب شده فدراسیون برای برگزاری بازی علاوه بر خرجی که هر بازی بر روی دست باشگاه می‌گذارد باید باشگاه برای اجرای این دستورالعمل ها دو و نیم میلیارد دیگر نیز هزینه کند یعنی به ازای هر بازی 4 میلیارد تومان.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: الان که قرار است بازی‌ها بدون تماشاچی برگزار شود و درآمد باشگاه‌ها هم کاهش یافته فدراسیون اگر می‌خواهد بازی‌ها را برگزار کند باید خودش نیز امکانات و هزینه‌های آن را نیز تامین کند یا حداقل کمکی به باشگاه‌ها کند.

وی در ادامه  با بیان این که آمار کرونا در خوزستان مخصوصا آبادان بالا رفته افزود: بعد از گرفتن تست تشخیص کرونا مشخص شد که دو بازیکن و یک نفر از کادر باشگاه کرونا مثبت شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اگر بازی‌ها بخواهند طبق همان تاریخ انجام  شوند آمار مصدومیت بازیکنان حین بازی‌ها به شدت بالا می‌رود همین الان هم بازیکنان با ترس و استرس تمرین می‌کنند و ما پیش از کرونا تقریبا اگر 4 هفته استراحت  داشتیم به‌جای آن 9 هفته تمرین بدنی و اردو  داشتیم حالا که 90 روز از پایان بازی گذشته چطور می‌شود با 20 روز تمرین  برای بازی‌ها آماده شد.

وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه فدراسیون هیج جایی برای اعتراض تیم‌ها نگذاشته و من هم پیشنهاد دادم تا جلسه‌ای با مدیرعامل‌های دیگر باشگاه‌ها ترتیب داده شود تا ببینیم چطور می‌شود مشکلات را برطرف کرد.

منبع:تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادن،اخبارآبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: