پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > توقف تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان در صورت مثبت شدن تست بازیکنان


کد خبر: ١٤٠٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/08-١٩:٠٩

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدواریم جواب تست تمام بازیکنان منفی باشد اما اگر جواب تست بیش از پنج بازیکن مثبت شود تمرینات تیم را تعطیل خواهیم کرد.

 

آبادان نیوز : مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدواریم جواب تست تمام بازیکنان منفی باشد اما اگر جواب تست بیش از پنج بازیکن مثبت شود تمرینات تیم را تعطیل خواهیم کرد.

به گزارش آبادان خبر ، حمیدرضا رجبی روز پنجشنبه گفت: امروز برای سومین مرتبه تمامی بازیکنان و اعضای تیم تست کرونا دادند، متاسفانه در مرحله دوم تست گیری پنج مورد مثبت داشتیم که در قرنطینه بسر می برند. 

مربی تیم فولاد خوزستان درباره دلیل اردوی فولاد در تهران گفت: تیم ما نیاز به دوران بدنسازی دارد و در گرما نمی‌توان به خوبی این موضوع را انجام داد. با توجه به گرمای اهواز اردوی خود را در تهران برپا کردیم و تمرینات ما با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی آغاز شد تا برای دیدارهای آتی در لیگ‌ برتر با آمادگی کامل حاضر شویم.

وی در مورد میزبانی تیم فولاد از مسابقات لیگ برتر گفت: با تلاش ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان و همچنین همکاری مردم وضعیت در استان روز به‌ روز بهتر خواهد شد و از این بحران عبور خواهیم کرد. در هر صورت ما به جایی جز ورزشگاه شهدای فولادخوزستان برای میزبانی فکر نمی‌کنیم.

رجبی همچنین درمورد بازی‌ها و هدف تیم فولاد در لیگ گفت: ۲ مسابقه متوالی در خانه داریم و این بازی ها برای ما اهمیت زیادی دارد. تمام تلاش ما این است که در بازی‌های آتی بهترین نتایج را بگیریم تا دل مردم خوزستان و هواداران فولاد را شاد کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه تنها آیاندا پاتوسی در اردوی ما غایب است، متاسفانه پروازهای آفریقای جنوبی لغو شده و در تلاش هستیم تا هرچه زودتر این بازیکن را به اردو اضافه کنیم. 

تیم فولاد در حال حاضر با کسب ۳۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.

منبع:ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: