پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آقایان سلب مسئولیت کردند


کد خبر: ١٤٠٣٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/04-١٥:٠١

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان: مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با تصمیم بر ادامه رقابت‌های لیگ براساس شیوه نامه پزشکی به نوعی در قبال تیم‌ها و بازیکنان سلب مسئولیت کردند.

 

آبادان نیوز : مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان: مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با تصمیم بر ادامه رقابت‌های لیگ براساس شیوه نامه پزشکی به نوعی در قبال تیم‌ها و بازیکنان سلب مسئولیت کردند.

به گزارش آبادان خبر ، علی عیسی زاده اظهار کرد: بعید می‌دانم کسی بتواند همه موارد دستورالعمل بهداشتی را رعایت کند چرا که اجرای آن برای باشگاه‌های ایرانی هزینه هنگفتی دارد.

وی گفت: در آبادان تعداد مبتلایان و بیماران زیاد است تا جایی که برای گرفتن تست کرونا باید در نوبت باشیم. علاوه بر آن طبق برآوردی که کردیم حدود ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان برای انجام آن باید هزینه صرف کرد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه یادآورشد: اگر بخواهیم براساس شیوه نامه عمل کنیم باید از ۱۱۵ نفر که شامل بازیکنان، اعضای کادرفنی، عوامل محل تمرین، مجموعه پشتیبانی و ... می‌شود، تست گرفته شود و به معنای آن است که در هر مرحله باید حداقل ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کنیم.
عیسی زاده افزود: از آن جا که تا شروع مسابقات ۳۰ روز باقی مانده و باید طبق شیوه نامه پزشکی هر ۵ روز یکبار از بازیکنان تست گرفته و قبل از هر ۹ دیدار هم باید این کار انجام شود، با این حساب از هر فرد تا پایان لیگ ۱۵ تست گرفته می‌شود که حدود یک میلیارد تومان برای انجام آن باید هزینه کنیم.
وی تصریح کرد:‌ای کاش تمام هزینه‌های مربوط به آغاز دوباره مسابقات لیگ به تست کرونا ختم می‌شد، در شیوه نامه بهداشتی اعلام شده که در هر اتوبوس باید ۱۰ نفر بنشینند این به آن معناست که برای جابه جایی تیم باید ۳ اتوبوس در آبادان و تهران اجاره کنیم، اعلام کرده اند که در هر ردیف صندلی هواپیما تنها ۲ نفر باید بنشینند یعنی ما برای هر بازیکن باید سه بلیت خریداری کنیم.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به هزینه‌های سرسام آور ادامه لیگ افزود: در دستورالعمل بهداشتی اعلام کرده اند در هتل هر اتاق یک بازیکن مستقر شود پس باید هتلی را هماهنگ کنیم که در یک روز مشخص ۳۵ اتاق خالی داشته باشد بعید می‌دانم چنین هتلی باشد پس مجبوریم ۲ هتل هماهنگ کنیم.
عیسی زاده گفت: باتوجه به شرایط موجود حساب و کتاب مان خبر از پرداخت هزینه‌های سرسام آور برای ادامه حضور در لیگ دارد.

  لیگ هیچ سودی ندارد  

وی ضمن اشاره به یکسان بودن شرایط همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر اظهارداشت: این لیگ هیچ سود مالی برای باشگاه‌ها و تیم‌ها ندارد با این تفاسیر نمی‌دانم چرا مسئولان اصرار به برگزاری و ادامه رقابت‌ها دارند؟
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه یادآورشد: در شرایط کنونی ادامه رقابت‌های لیگ ضربه بزرگی به فوتبال ایران وارد می‌کند چرا که سیستم ایمنی بدن بازیکنان از استرس ابتلا به کرونا در طول بازی‌ها کاهش پیدا کرده است و آن‌ها شرایط سختی را تجربه می‌کنند و آماده می‌شوند برای مصدومیت.   ‌شانس آسیایی شدن داریم  

عیسی زاده ضمن اشاره به وضعیت خوب این تیم در جدول رده بندی گفت: شرایط خوبی را تجربه می‌کنیم و احتمال این که امسال سهمیه حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوریم زیاد است.
هم اکنون در جایگاه هفتم جدول رده بندی هستیم و با تیم دوم تنها چهار امتیاز اختلاف داریم که در این ۹ هفته باقیمانده هر اتفاقی ممکن است بیفتد.
وی افزود: با وجود شرایط خوب مان در جدول رده بندی باز هم مخالف ادامه رقابت‌های لیگ برتر در شرایط کنونی کشور هستیم.
منبع:خبرگزاری صداوسیما 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: