پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > با تلاش فرشتگان نجات اورژانس ۱۱۵ آبادان مرد ۶۷ ساله به زندگی دوباره بازگشت


رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان آبادان از احیای موفق مرد ۶۷ ساله توسط تکنسین های پایگاه اورژانس ۱۱۵ منیوحی خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از خبرنگار وب دا از آبادان، بهنام احمدی رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان آبادان با بیان این خبر، اظهار داشت: در پی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ امروز یازدهم مردادماه مبنی بر کاهش سطح هوشیاری و بدحالی مردی ۶۷ ساله در منطقه خسروآباد، بلافاصله نزدیکترین تیم امدادی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل اعزام شد.

 وی در ادامه افزود: با عزیمت تکنسین های اورژانس بر بالین بیمار و انجام ارزيابي و معاینه اولیه مشخص شد بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی میباشد و بلافاصله عملیات احیای قلبی، ریوی پیشرفته آغاز و در طول مسیر اعزام نیز ادامه یافت.

 احمدی تصریح کرد: بیمار پس از دریافت اقدامات پیشرفته پزشکی توسط تکنسین های اورژانس، به بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان آبادان منتقل و پس از انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال داده شد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی آبادان در انتها از موثر بودن اقدامات درمانی تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی و تحت مراقبت بودن بیمارخبر داد و از تکنسین های این ماموریت آقایان ولید محمدنژادیان و رضا قنواتی تشکر نمود.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: