پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آتش سوزی در یک مرکز لجستیک حاوی مواد خطرناک


کد خبر: ٢٥٧٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/05-١٠:١٩

شهر حیفا در سرزمین های اشغالی، به دنبال آتش سوزی پالایشگاهی در ۱۲ روز پیش، امروز - یکشنبه - نیز شاهد حادثه مشابه دیگری این بار در یک مرکز تدارکاتی حاوی مواد خطرناک بوده است.

 

آبادان نیوز _ حیفا به تازگی شاهد چندین آتش سوزی از این دست بوده است؛ پیشتر و در روز چهارشنبه (۲۵ خرداد) پالایشگاه شهر حیفا در فلسطین اشغالی دچار آتش سوزی گردید؛ علت این آتش سوزی اختلال در سیستم کمپرسور یکی از واحدهای پالایشگاه اعلام شد.

حدود دو هفته پس از این اتفاق، مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز از وقوع یک آتش سوزی بزرگ دیگر در حیفا در یک مرکز تدارکاتی حاوی مواد خطرناک خبر داد.
این آتش سوزی صبح امروز در یک مرکز تدارکاتی حاوی مواد خطرناک در حیفا در سرزمین‌های اشغالی رخ داد و آتش به ساختمان‌های مسکونی هم کشیده شد و صدای انفجار نیز در محل شنیده شد.
تارنمای عرب ۴۸ هم در این باره گزارش داد: آتش سوزی بزرگی در چندین ساختمان صنعتی حاوی مواد خطرناک در حیفا رخ داد؛ این حادثه منجر به تخلیه بسیاری از خانه‌های اطراف از ساکنان به دلیل پیش‌بینی هرگونه شرایط اضطراری شد.
برای مهار آتش که در ساختمان‌های لجستیک صنعتی در خیابان «بار یهودا» شهر حیفا رخ داد، تیم‌های آتش نشانی و امدادی از ساعت‌های نخستین صبح امروز وارد عمل شدند و ساعت‌ها برای اطفای حریق و جلوگیری از سرایت شعله‌های آتش به مناطق مجاور به ویژه مناطق مسکونی تلاش کردند.
تیم‌های آتش نشانی و امدادی بدون ارایه گزارشی اقدام به انتقال و تخلیه ساکنان خانه‌های مجاور کردند. این تیم‌ها، ۳ نفر را از محل آتش سوزی نجات دادند؛ به ساکنان این منطقه توصیه شده که به دلیل دود غلیظ به این محل مراجعه نکنند.
علت این آتش سوزی توسط آتش نشانی، امداد و نجات، نیروهای انتظامی و کارکنان وزارت صنعت رژیم صهیونیستی در دست بررسی است.

منبع:ایرنا

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: