پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تداوم رشد صعودی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان


کد خبر: ١٥٨٠٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/09-٠٨:٢٩

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان خبرداد.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان  با اشاره به رشد صعودی بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت:بیش از ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی تکمیل شده است و احتمال استفاده از مابقی بیمارستان‌ها در جنوب غرب خوزستان وجود دارد.

او افزود:تخت‌های بخش‌ مراقب‌های ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان نیز تکمیل شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: اگر شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی که همان رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک که این امر آسان‌ترین راه برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلا به کرونا است را رعایت نکنند همچنان شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

سلمان زاده با اشاره به نزدیک شدن به فصل پاییز، افزود: خطر برای افراد پرخطر کمتر از کرونا نیست؛ ابتلای این افراد به آنفلوآنزا همیشه با مرگ و میر همراه بوده است.

او در پایان ادامه داد: افراد پرخطر یعنی افراد بالای ۶۵ سال، زنان باردار، کسانی که بیماری زمینه‌ای مزمن دارند و افرادی که دارای نقص ایمنی هستند، باید واکسن آنفلوآنزا را دریافت کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: