پست الکترونیک سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سرمربی صنعت نفت آبادان : امتیاز بازی را به خانواده‌های داغدار کرونایی تقدیم می‌کنم


سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: سه امتیاز بازی را به خانواده‌های داغداری که در اثر ویروس کرونا عزیزان خود را از دست داده‌اند، تقدیم می‌کنم.

 

آبادان نیوز : سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: سه امتیاز بازی را به خانواده‌های داغداری که در اثر ویروس کرونا عزیزان خود را از دست داده‌اند، تقدیم می‌کنم.

به گزارش آبادان خبر ، پس از چهار ماه وقفه در لیگ، در آغاز هفته بیست‌و دوم لیگ برتر فوتبال دو تیم صنعت نفت و پارس جنوبی جم در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری شاگردان بهنام سراج به پایان رسید.

تک گل نفتی‌ها را در نیمه اول رضا جبیره در دقیقه 30 به ثمر رساند و در ادامه محمود مطلق‌زاده در دقیقه 70 دوباره دروازه پارس جنوبی را گشود تا آبادانی‌ها با این برد و کسب 36 امتیاز امیدشان برای کسب سهمیه آسیایی پا برجا بماند.

بهنام سراج سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما چندین بازی در آبادان پیروز نشده بودیم و مردم از ما انتظار برد را داشتند.

وی با اشاره به انتظارات بالای هواداران آبادانی گفت: با وجود مشکلات مالی تیم صنعت نفت که خیلی ناراحت کننده است ولی فقط به‌خاطر شاد‌کردن دل مردم در میدان حاضر می‌شویم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بیان داشت: این سه امتیاز یک هدیه به خانواده‌های داغداری است که در اثر کرونا عزیزان خود را از دست داده‌اند.

وی درباره کیفیت بازی گفت: 4 ماهه وقفه به سبب بیماری کرونا بی‌شک کیفیت بازی را کاهش داده و این البته درباره همه تیم‌های دنیا صادق است. شرایط بدنی تیم‌ها هنوز صدرصدی نیست.

در دقیقه 26 بازی ترانس برق ورزشگاه به‌علت گرمای بالا دچار آتش سوزی شد و برق ورزشگاه قطع شد. داور مجبور به قطع بازی شد که پس از 20 دقیقه مجدد وصل شد. به‌دلیل دود ناشی از آتش سوزی تیم‌ها در فاصله بین دو نیمه نتوانستند به رختکن بروند و در کنار بازی به استراحت پرداختند.

 

 

 

 

منبع:تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: