پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فراهم بودن تجهیزات مورد نیاز برای حمایت و حفاظت از کادر درمان


کد خبر: ١٤٤٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/08-١٧:٥٨

رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان گفت: سازمان تامین اجتماعی در حد توان خود، تجهیزات مورد نیاز برای حمایت و حفاظت از کادر درمان و پزشکی را فراهم کرده است.

 

آبادان نیوز  : رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان گفت: سازمان تامین اجتماعی در حد توان خود، تجهیزات مورد نیاز برای حمایت و حفاظت از کادر درمان و پزشکی را فراهم کرده است.
به گزارش آبادان خبر ، هدایت الله عبدی زاده رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان در اظهار کرد: در ابتدای پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان با چالش‌هایی رو برو بودیم، اما توانستیم آن‌ها را برطرف کنیم و هم اکنون از لحاظ حفاظتی هیچگونه مشکلی وجود ندارد و شاید یکی از شهر‌ها و یا بیمارستان‌هایی باشیم که لباس های مخصوص پرسنل را به طور کامل در اختیار آنها قرار داده ایم.

او افزود: از ابتدای وقوع بحران کرونا در کشور، سازمان تامین اجتماعی سعی نموده است در حد توان خود، تجهیزات مورد نیاز برای حمایت و حفاظت از کادر درمان و پزشکی در مراکز ملکی سازمان را فراهم نماید.

رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان در خصوص فراهم بودن دستگاه اکسیژن تصریح کرد: هفت دستگاه اکسیژن در بیمارستان ۱۷ شهریور موجود می‌باشد که هم اکنون فعال هستند ضمن اینکه در زمان اورژانسی یک دستگاه به بیمارستان آیت الله طالقانی تحویل دادیم.

دکتر عبدی زاده گفت: ما ۵ دستگاه اکسیژن دیگر را از مدیریت درمان استان خوزستان درخواست کردیم که ان شاءالله بزودی به دست ما میرسند ، در مورد تجهیزات دیگر بیمارستان هیچ کمبودی نداریم.

او در ادامه به مانیتور‌های که باید در کنار بیماران کرونایی قرار گیرد اشاره کرد و افزود: هم اکنون هفت دستگاه مانیتور داریم که در هر بخش یک یا دو دستگاه در اختیار پرستاران قرار داده شده است.

گله مندی پرسنل بیمارستان تامین اجتماعی از نبود پرسنل کمکی

رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان ادامه داد: ما در سازمان تامین اجتماعی به هیچ عنوان تاکنون حتی یک نیرو یا ماسک از طرف وزارت بهداشت و درمان که تمام امکانات کشوری را دارد به ما داده نشده است.

دکتر عبدی زاده گفت: سازمان تامین اجتماعی در کل کشور آن چیزی که بنده سراغ دارم از طرف دولت یک ریال بودجه بابت بیماری کرونا دریافت نکرده است  به همین خاطر مقداری گله مندی وجود دارد.

رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان با اشاره به آمار قابل توجه ارایه خدمات درمانی سرپایی و بستری به بیماران کوید ١٩ در بیمارستان ١٧ شهریور آبادان افزود: قدیمی بودن ساختمان بیمارستان، محدودیت فضای فیزیکی اتاق ها‌ی بستری، نبودن کافی اتاق ایزوله وکمبود پرسنل پرستاری از مشکلات این مرکز می‌باشد که باعث انتقال آلودگی به پرسنل و دیگر بیماران می‌شود و تا کنون تعدادی از کادر درمانی، پزشکی و پشتیبانی مبتلا به کووید ١٩ شده اند..

دکتر عبدی زاده افزود: از مسئولان انتظار داریم با توجه بیشتر به دغدغه ها‌ی این قشر زحمتکش در حل مشکلات آنان و جذب نیرو بیش از هر زمان دیگری تلاش نمایند.

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: