پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فرماندار آبادان:افرادی که دستورالعمل ستاد کرونا را جدی نگیرند مجازات می‌شوند


معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با انتقاد از برخی شهروندان آبادانی که دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را زیر پا می‌گذارند گفت:در صورت ادامه این روند به صورت جدی با این افراد برخورد قانونی می‌شود.

 

آبادان نیوز : معاون استاندار  و فرماندار ویژه آبادان با انتقاد از برخی شهروندان آبادانی که دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را زیر پا می‌گذارند گفت:در صورت ادامه این روند به صورت جدی با این افراد برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش آبادان خبر ، سیدزین‌العابدین موسوی روز گذشته (دوشنبه) اظهار داشت:فراگیری ویروس کرونا جدی است و انتظار داریم همه مردم کمک کنند تا این شرایط را مدیریت کنیم.

وی افزود:اگر توفیقی در کنترل گسترش ویروس کرونا در شهرستان آبادان داشته‎‌ایم حاصل همکاری بخش زیادی از مردم آبادان است ولی متاسفانه افزایش آمار مبتلابان به کووید ۱۹ در شهرستان ناشی از کم توجهی کسانی است که نه تنها در خانه نمی‌نشینند بلکه دستورالعمل های ابلاغی را اجرا نمی‌کنند.

موسوی به افزایش بازرسی‌ و گشت‌های کنترلی در آبادان اشاره کرد و گفت: هیچ واحد صنفی خارج از دستورالعمل ستاد کرونا حق فعالیت ندارد و با واحدهای متحلف برخورد قانونی می‌شود.

 وی به تدارک و تامین اقلام مورد نیاز مردم در سطح بازارهای آبادان اشاره کرد و  بیان داشت:در صورت اثبات گرانفروشی واحدی صنفی علاوه بر پلمب طولانی مدت به دلیل سوءاستفاده از وضعیت، گرانفروشان به دستگاه قضایی معرفی و برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد و اسامی آنها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ادامه ضدعفونی و گندزادیی در آبادان

فرماندار ویژه آبادان ضمن تاکید بر ادامه ضدعفونی و گندزدایی در مناطق سه‌گانه شهر آبادان ، شهرهای اروندکنار، چوئبده و روستاها افزود: ضدعفونی و گندزدایی وجب به وجب آبادان بطور مستمر انجام می‌شود و تلاش می شود بخشی از این خدمات به بخش خصوصی و سمن‌ها واگذار شود.

وی با تاکید بر کمک به افراد کم‌برخوردار جامعه در سطح شهرستان آبادان افزود: تاکنون کمک‌های خوبی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان شده است و در صدد ارتقای خدمات بیشتر به این قشر هستیم.منطقه آزاد اروند نیز به ازای هر فرد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مبلغ یک‌ میلیون ریال در نظر گرفته است.

موسوی تاکید کرد:هیچ دستگاه و یا شرکت و موسسه‌ای نباید به بهانه تعطیلی و نیمه تعطیلی‌ در آبادان از حقوق و مزایای کارکنانش بکاهد و کارکنان، متخلفان را به فرمانداری آبادان معرفی کنند ضمن اینکه دستگاه های اجرایی باید بسته حمایتی در اختیار پرسنل خود قرار دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:بانک‌ها باید علاوه بر شارژ خودپردازها و ارایه خدمات به صورت غیر حضوری، کارت‌های عابر بانک مشتریان را در کمترین زمان ممکن تعویض کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1399/01/19 13:8
0
0
با سلام و درود خدمت فرماندار محترم آبادان و با تشکر از سایت آبادان نیوز انتظار داریم اقدامات سختگیرانه به جدّ اجرا شود تا کسانی که ممکن است ناقل این بیماری باشند؛ در جامعه حضور پیدا نکنند تا افراد سالم مبتلا نشوند....با تشکر
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: