پست الکترونیک جمعه ١٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دستگیری سارقین حرفه‌ای خودرو در آبادان


کد خبر: ٢٩٤٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/23-١١:٠٧

رییس پلیس آبادان از دستگیری سارقین حرفه‌ای خودرو در این شهرستان خبر داد.

 

آبادان نیوزسرهنگ کیومرث کشوری درتشریح این خبر گفت: بیست یکم شهریور، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۳ قدس در محدوده کفیشه آبادان در حال گشت‌زنی بودند که به یکدستگاه خودروی پراید نقره ای پارک شده کنار خیابان مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل از شهرستان همجوار ماهشهر به سرقت رفته، همین سرنخ کافی بود تا ماموران با انجام تحقیقات اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را در محدوده پارک خودرو ،شناسایی کنند.

سرهنگ کشوری از دستگیری سارقان در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و تصریح کرد:ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه سارقان، باهماهنگی قضایی آنان را طی عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای آنان تعداد یک دستگاه خودرو پراید مسروقه از خرمشهر نیز کشف و ضبط شد تا مجموع خودروهای مکشوفه سرقتی تاکنون به ۲ دستگاه برسد.

رییس پلیس آبادان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضا متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند./ خبر آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: