پست الکترونیک يکشنبه ٠٩ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دستگیری کلاهبردار حرفه ای با رسیدساز جعلی در آبادان!


کد خبر: ٢٩٢٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/08-١١:٥٣

فرمانده نیروی انتظامی آبادان خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار حرفه ای با رسیدساز جعلی در آبادان!

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری عامل کلاهبرداری اینترنتی از طریق ارائه رسید جعلی به شهروندان آبادانی که قصد فروش کالا در فضای مجازی را داشتند خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل پایگاه خبری پلیس از آبادان، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از چند تن از شهروندان آبادانی بررسی مووضع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های ماموران مشخص شد، شکات به منظور فروش کالا اقدام با بارگذاری آگهی در یکی از اپلیکیشن های فضای مجازی (دیوار) کرده که با هماهنگی انجام شده فردی برای خرید کالا به آنان مراجعه و با ارائه رسید جعلی از آنها کلاهبرداری کرده است.

کشوری با اشاره به اینکه متهم طی اقدامات فنی پیچیده توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی با پلیس به8میلیارد ریال کالا از طریق ارائه رسید جعلی به شهروندان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی علیه متهم و معرفی وی به دستگاه قضایی ،خطاب به شهروندان توصیه کرد: شهروندانی که قصد فروش کالا در فضای مجازی را دارند و وجه مورد نظر را از طریق کارت به کارت از خریدار دریافت می کنند حتما قبل از تحویل کالا با گرفتن موجودی از جعلی نبودن رسید ارائه شده اطمینان پیدا کنند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: