پست الکترونیک جمعه ١٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩١٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/01-١٠:٥٥

بسته خبری اجتماعی

آخرین های اجتماعی آبادان

در این بسته‌خبری به تشریح اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آبادان خبر _ آخرین های اجتماعی آبادان را اینجا دنبال کنید.

 

دستگیری 7محکوم متواری در آبادان

رییس پلیس شهرستان آبادان درتشریح این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت محله محور درجهت شناسایی و برخورد با محکومان متواری، طرح پاکسازی با حضور ماموران انتظامی اروندکنار و چوئبده عملیاتی شد.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: دراین طرح ماموران انتظامی کلانتری 20 اروندکنار وکلانتری 14چوئبده با انجام کار اطلاعاتی و رصد فعالیت مجرمین در این مناطق، موفق شدند، محل اختفای 7 محکوم متواری را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در 3 عملیات جداگانه آنها را در مخفیگاهایشان دستگیر کنند.

او تصریح کرد: 7نفر محکوم متواری که توسط ماموران پلیس در اروندکنار و چوئبده دستگیر شدند؛ دارای سوابق قاچاق سوخت ، سرقت اماکن خصوصی و محکومیت مالی بودند.

سرهنگ کشوری شناسایی و بازداشت 6 سارق ،3 خرده فروش مواد مخدر و توقیف 23 دستگاه وسائط نقلیه متخلف در این دو شهر را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان کرد و گفت: سارقان دستگیر شده به 9 فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در اروندکنار و چوئبده معترف شدند.

فرمانده انتظامی آبادان درخاتمه از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبرداد؛ و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند./ خبر آبادان


دستگیری رئیس باند زنان خودفروش در آبادان

یک منبع آگاه درگفتگویی گفت: برابر اخبار واصله از پلیس اطلاعات وامنیت عمومی فاتب و طی رصد و بررسی توسط پلیس اطلاعات وامنیت عمومی آبادان سرشبکه باند فساد اخلاقی در فضای مجازی که شبکه فساد و فحشا در تهران را مدیریت می کرد در آبادان مورد شناسایی قرار گرفت که پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم طی عملیات تلفیقی پلیس اطلاعات  آبادان و پلیس اطلاعات تهران در مخفیگاهش در آبادان دستگیر شد.

درتحقیقات بعمل آمده نام برده بزه انتسابی را قبول داشته و همچنین پس از بررسی معلوم شد نامبرده از طریق نامشروع در طول یک هفته مبلغی بالغ بر 3 میلیارد ریال کسب درآمد کرده است.

شایان ذکر است؛ متهم شبکه گسترده‌ای از زنان و دختران روسپی را از شهر‌های مختلف کشور سازمان‌دهی و در فضای مجازی اقدام به در آمد زای از آنها مینمود در همین رابطه نیز تعدادی از زنان و دختران فعال در این شبکه شناسایی شدند متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد./ اخبار آبادان


انهدام 2 باند سارقان مسلح در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و موتورسیکلت از منازل و معابر در شهرستان آبادان و اهمیت شناسایی و دستگیری سارقان، تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل و تحقیقات پیرامون شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: تیم مذکور تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با تلاش‌های شبانه روزی و جمع‌آوری ادله و مستندات در نهایت ۱۷ نفر سارق حرفه‌ای را که ۱۰ نفر از آنان در قالب ۲ باند ۵ نفره اقدام به سرقت به روش مسلحانه و عادی از منازل و معابر می‌کردند، شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه کاراگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضائی هر ۱۷ نفر متهم را در سه عملیات پلیسی غافلگیرانه در سطح شهر دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به ۳۰ فقره سرقت وسایل نقلیه، منزل و تلفن همراه در مناطق مختلف شهرستان آبادان اقرار کردند که از این تعداد ۱۰ فقره آن با سلاح گرم غیرمجاز بوده است.

رییس پلیس آبادان از کشف ۲۵ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو پراید، سه قبضه سلاح جنگی و شکاری، یک دستگاه تلویزیون ال سی دی و ۱۰ دستگاه گوشی موبایل اندروید در بازرسی از مخفیگاه سارقان خبر داد و بیان کرد: همه سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی و از آن طریق با صدور قرار راهی زندان شدند./ خبر آبادان


دستگیری سارقین خانه در خرمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر دربیان جزئیات خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان خرمشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با کار اطلاعاتی اعضای باند 3 نفره سارقان منزل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قیبل یک‌دستگاه پژو پارس، یک قبضه کلت کمری، 3 عدد رینگ، سه تخنه پتو، یک دستگاه جارو برقی، 2 عدد پلاک سرقتی، 2 دستگاه تلویزیون، یک‌ دستگاه آبگرمکن، 3 دستگاه تلفن همراه، یک‌دستگاه لب تاپ، مقادیر زیادی بدلیجات کشف شد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 17 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

رییس پلیس خرمشهر بااشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، از شهروندان خواست: به هنگام ساخت و ساز منزل به مسائل ایمنی توجه ویژه داشته و از درب‌های ضد سرقت، قفل های ایمن و استاندارد استفاده کنند./ اخبار آبادان


پلمپ مرکز پزشکی غیرمجاز در آبادان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پیگیری کارشناسان اداره نظارت منجر به پلمپ مرکز غیرمجاز پزشکی در آبادان شد.

سیدمحمد صالحی بهبهانی افزود: دراین مرکز غیر مجاز طب سنتی به صورت غیرقانونی اقدام به ارائه خدماتی از جمله تزریق غیرقانونی ژل، بوتاکس و فیلر به شهروندان می شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: مهروموم این مرکز غیرمجاز پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن نیروی انتظامی آبادان و کارشناس معاونت بهداشت انجام و همه تجهیزات آن نیز صورتجلسه و ضبط شد.

صالحی بهبهانی تاکید کرد: درپایان متصدیان این مرکز غیرمجاز به مراجع ذیصلاح معرفی شدند./ خبر آبادان

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: