پست الکترونیک جمعه ١٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩١٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/28-١١:٢٤

بسته خبری اجتماعی

آخرین های اجتماعی آبادان

در این خبر آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می شوند.

 

آبادان نیوز _ آبادان خبر _ آخرین های اجتماعی آبادان را با ما بخوانید.

 

دستگیری سوداگران مرگ در محور اهواز - آبادان

یک منبع آگاه درگفتگویی اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند چند سوداگر مرگ قصد انتقال یک محموله سنگین حشیش را در محور اهواز به آبادان دارند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

این منبع آگاه افزود: روز پنجشنبه 26 مردادماه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان باهمکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان پس از هماهنگی با مقام قضائی در محور اهواز-آبادان خودروی قاچاقچیان را مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.

پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت خودرو نموده و درنهایت خودروی  405 متعلق به قاچاقچیان را توقیف کنند.

دربازرسی از خودروی توقیفی 135 کیلو گرم حشیش که به صورت بسیار حرفه‎‌ای درجاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

درعملیات مشترک پلیس اهواز و آبادان 4 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانون به مقام قضایی معرفی شدند.

بی شک احساس مسئولیت شهروندان در امر مبارزه با قاچاق و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 می‌تواند گام موثری در برخورد با سوداگران مرگ باشد./ خبر آبادان


پلمپ یک داروخانه متخلف در آبادانپ

جانشین رئیس پلیس آبادان گفت: با ورود ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی یک واحد داروخانه در منطقه احمدآباد این شهرستان  به دلیل احراز تخلف در گرانفروشی و سایر تخلفات ماده ۲۰ سازمان غذا و دارو پس از هماهنگی با مقام قضایی و همکاری سازمان مربوطه پلمب شد.

سرهنگ رضا اشیری درخاتمه از تشکیل پرونده قضایی علیه متصدی داروخانه خبر داد و گفت: شهروندان عزیز موارد گران فروشی را از طریق ارتباط با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: