پست الکترونیک پنج شنبه ١٣ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دستگیری سارقان موبایل در آبادان


کد خبر: ٢٨٨٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/11-١٣:٤٧

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد؛

دستگیری سارقان موبایل در آبادان

رییس پلیس آبادان از انهدام باند موبایل قاپی در این شهرستان خبر داد.

 

آبادان نیوز _ سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت: اعضای یک باند سرقت تلفن همراه که باحضور در مراسمات تشییع و تدفین اقدام به سرقت تلفن همراه و دیگر اموال قیمتی شهروندان در نقاط مختلف شهر آبادان کرده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و رد آن ها با انجام اقدامات اطلاعاتی تا شهرستان اهواز زده شد..

به گفته او، ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی ،با همکاری کلانتری17 اهواز  و با اشرافیتی که بر محل تردد و حضور سارقان داشتند موفق شدند،اعضای این باند هشت نفره شامل پنج مرد و سه زن را در مخفیگاهشان غافلگیر و دستگیر کنند..

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به کشف43دستگاه گوشی موبایل مسروقه از مخفیگاه سارقان از اعتراف آن ها در بازجویی فنی پلیسی به بیش از50فقره سرقت تلفن همراه خبر داد..

سرهنگ کشوری با اشاره به اینکه شگرد اعضای این باند سرقت تلفن همراه، شرکت در مراسمات تشییع و تدفین و استفاده از شلوغی جمعیت بوده ،خطاب به شهروندان تاکید کرد شهروندان عزیز به هنگام حضور در بازارهای شلوغ ،مراکز پرتردد و مراسمات مراقب اموال شخصی خود باشند.

رییس پلیس آبادان از مالباختگان تلفن همراه بویژه افرادی که با این شیوه از آنان سرقت شده بود خواست  تا جهت شناسایی سارقان،اموال مسروقه خود و پیگیری شکایت به پلیس آگاهی آبادان واقع در ایستگاه9 کوی قدس (خط کنار) مراجعه کنند./ آبادان خبر

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: