پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٨٥٤١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/06-١١:٣٠

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

در این بسته خبری به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می‌پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آخرین‌های اجتماعی آبادان را بما بخوانید:

 

دستگیری سارق حرفه ای در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، قرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب منازل در آبادان، به‌ویژه در منطقه ذوالفقاری، اقدامات برای شناسایی سارق یاسارقین احتمالی در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری آبادان با انجام کار اطلاعاتی سارق حرفه ای وسابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آبادان گفت: از مخفیگاه این سارق، 5 دستگاه پمپ آب، 5 دستگاه ضبط خودرو،‌ 3 دستگاه کولرگازی،2 دستگاه باتری خودرو کشف و ضبط شد.

سرهگ کشوری در ادامه با بیان اینکه متهم نیز در بازجویی پلیس به 15 فقره سرقت مشاعات ساختمانی ،کولرگازی وداخل خودرو در شهرستان آبادان اعتراف کرد گفت: یک نفر مالخر در این زمینه شناسایی و دستگیر گردید.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد‌ند، به شهروندان آبادانی توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، موضوع را فوری از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود./ آبادان خبر


دستگیری ۴۴ نفر از اتباع خارجی توسط مرزبانان آبادان

دستگیری ۴۴ نفر از اتباع خارجی توسط مرزبانان آبادان

سردار لطفعلی پاکباز گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته در راستای کنترل و انسداد مرزهای آبی، خشکی و رودخانه‌ای استان و در پی اشراف اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اتباع بیگانه قصد خروج غیرقانونی از مرز را دارند، موضوع در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیمی متشکل از ماموران به محل مورد نظر اعزام و با اجرای گشت نامحسوس و کمین هدفمند و با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی پس از گذشت چندین ساعت ۴۴ نفر تبعه کشور پاکستان را که قصد خروج غیرمجاز از مرز را داشتند دستگیر کردند.

سردار پاکباز بیان کرد: همه اتباع دستگیر شده، بدون مدارک قانونی و به صورت غیر مجاز وارد کشور شده بودند و از طریق آبراه اروند قصد خروج از کشور را داشتند.

وی ادامه داد: هر تبعه خارجی برای ورود و اقامت داخل کشور باید مجوز لازم را از مراجع رسمی اخذ کند و در غیر این صورت مرزبانان با آنها برابر قانون برخورد خواهند کرد.

گفتنی است اتباع دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند./ آبادان خبر

سرهنگ کیومرث کشوری گفت: بدنبال وقوع چند فقره پمپ آب منازل مسکونی و سرقت سیم برق در سطح شهر اروندکنار، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۲۰ اروند با انجام کار اطلاعاتی هویت۴ سارق را، شناسایی و در چندعملیات منسجم و هماهنگ آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

در بازرسی ازمخفیگاه متهمان؛ ۷ دستگاه پمپ آب، یک دستگاه کارواش، یکدستگاه بالابر، مقداری کابل برق مسروقه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد:  متهمان در بازجویی‌های پلیس به چندین فقره سرقت از منازل مسکونی و سیم برق هوایی در اروندکنار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان همچنین از شناسایی ۴ نفر از مالباختگان خبر داد و گفت: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند./ آبادان خبر


سرهنگنجم الدین سهرابی اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری 12عقیل این فرماندهی پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک باب منزل مسکونی شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مذکور 5 دستگاه ماینر قاچاق بهمراه فن مربوطه که به صورت غیرمجاز از برق شهری استفاده می کردند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: بنا به نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه یک میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ سهرابی در خاتمه خاطرنشان کرد: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: