پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٨٤٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/25-٠٩:٣٧

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

در این بسته خبری، جدیدترین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می‌شوند./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آخرین‌های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید:

 

دستگیری سارقان شیک پوش موتورسیکلت‌های آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در تشریح این خبر گفت: درپی دریافت خبر‌هایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت درسطح شهرستان آبادان موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یاسارقین احتمالی به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

که در این راستا: ماموران دایره تخصصی تجسس کلانتری ۱۳ قدس شهرستان آبادان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و رصد اطلاعاتی، دو سارق حرفه‌ای را در یکی از مناطق جرم خیز  شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

که دربازرسی از مخفیگاه متهم چند موتور سیکلت سرقتی کشف وضبط شد.

کشوری بیان داشت: متهمین در بازجویی‌های اولیه به چند فقره سرقت و موتورسیکلت اعتراف کردند که پرونده ای در این زمینه تشکیل و سارقین به مرجع  قضایی معرفی شدند.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

رئیس پلیس شهرستان آبادان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند./ آبادان خبر


سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان آبادان موضوع  جهت شناسایی و دستگیری سارق بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳قدس آبادان با انجام تحقیقات و کار اطلاعاتی پس از بررسی و پیگیری سرنخ‌های موجود محل اختفا یک سارق سابقه دار  را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی ، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: پس از دستگیری سارق در بازرسی از مخفیگاه آنان چند دستگاه گوشی سرقتی  کشف و ضبط شد.

رییس پلیس آبادان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در مراحل بازجویی‌های پلیس به چند فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: