پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بازگشایی خیابان‌های اطراف متروپل آبادان


کد خبر: ٢٨٣٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/11-١٤:٢٠

شهردار آبادان از بازگشایی خیابان‌های اطراف ساختمان متروپل خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از همشهری، دکتر یاسین کاوه‌پور، شهردار شهرستان آبادان در این باره اظهار کرد: پس از تخریب ساختمان متروپل بازگشایی خیابان‌های اصلی و فرعی اطراف این ساختمان با اولویت بازگشایی خیابان سپه(حلبی سازان)، خیابان سعدی و فرعی‌های روبروی ساختمان متروپل از جمله خیابان فرعی برق آغاز شد.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

شهردار آبادان گفت: معبر اصلی امیرکبیر (امیری) پس از جمع آوری ماشین آلات از جمله تاورکرین و عقب نشینی کانتینرها تا محوطه کارگاه متروپل بازگشایی خواهد شد.

دکتر کاوه پور بیان کرد: این شهرداری در راستای وظایف و رضایتمندی شهروندان نخاله‌های ساختمانی را جمع آوری کرده و بهسازی زیرساخت‌ها را در منطقه بخوبی انجام خواهد داد تا ضمن بازگشایی مسیر شاهد تردد روان در این منطقه باشیم.دستگاه‌های اجرایی دیگر مانند آبفا، برق، گاز و مخابرات در ابتدا باید بهسازی زیرساخت‌های شهری بخصوص در تقاطع خیابان سپه و سعدی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند تا پس از آن شهرداری نسبت به بهسازی و آسفالت نقاطی که حفاری صورت گرفته اقدام کند.

او اظهار کرد: در همین راستا نیروهای خدمات شهری شهرداری آبادان از ٤٨ ساعته گذشته عملیات جمع آوری نخاله و جاروکشی معابر همچنین بهسازی پیاده روهای اطراف ساختمان متروپل را آغاز کرده و شب گذشته نیز اقدام به شست و شوی این معابر کردند.

عملیات تخریب باقی مانده متروپل آبادان از ۶ آذر در دستور کار قرار گرفت اما به دلیل مشکلات فنی پیش آمده در دو مرحله متوقف و فقط بخشی از ساختمان تخریب شد اما اکنون با حل مشکلات فنی مجدد عملیات تخریب از سر گرفته شده است. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود آخرین مرحله عملیات تخریب باقی مانده ساختمان متروپل آبادان روز جمعه ۱۸ آذر پایان یابد که به دلیل خارج شدن یکی از جک های هیدرولیکی مهار سازه از مدار، این عملیات به پایان نرسید.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

بخشی از ساختمان متروپل آبادان دوم خرداد امسال فرو ریخت که ۴۳ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و ۳۸ نفر نیز زخمی شدند. در شهریور امسال نیز در اثر فرو ریختن بخش دیگری از این سازه یک نفر دیگر فوت کرد.همچنین بخش دیگری از سازه ساختمان متروپل آبادان چهارم آبان فرو ریخت که یک کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: