پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سوداگران مرگ آبادان به دام افتادند


کد خبر: ٢٨٢٨٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/10-١٥:٠١

در این بسته خبری، به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می‌پردازیم.

 

آبادان نیوز؛ ابوالفضل امیری _ تازه‌ترین اخبار اجتماعی آبادان را با ما بخوانید:

 

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری 10 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی مناطق آلوده با تلاش و اقدامات پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان، افرادی که در برخی مناطق ازجمله «حد فاصل پل کابلی تا میدان طیب» اقدام به فروش مواد مخدر در بین جوانان می کردند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از توان رزمی یگان امداد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه متهمان را در حین توزین و بسته بندی مواد مخدر در محل پاتوق و مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: در بازرسی انجام شده از محل اختفای متهمان یک کیلوگرم انواع موادمخدر، 2 قبضه سلاح سرد همراه با 6 هزار عدد داروی روانگردان آماده عرضه را کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس آبادان در پایان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی و با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با فروشندگان موادمخدر از عموم شهروندان خواست: اطلاعات خود و فرزندان شان را در خصوص خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر افزایش داده و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند./ آبادان خبر


فرمانده انتظامی خرمشهر از مهروموم واحد صنفی عطاری متخلف و دستگیری یک فروشنده قرص های غیر مجاز در این رابطه خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری 11 با کار اطلاعاتی از فعالیت یک عطاری در حوزه استحفاظی که اقدام به فروش قرص و داروهای غیر مجاز می‌کرد مطلع و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا یک واحد صنفی عطاری متخلف در امر فروش قرص های غیرمجاز در خرمشهر شناسایی و بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 11 با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ سهرابی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته توسط ماموران پلیس، تعداد یک هزار و 90 عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف شد.

رییس پلیس خرمشهر در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح واحدهای صنفی، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: