پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین اخبار اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٨٢٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/05-١٢:١٤

بسته خبری اجتماعی

آخرین اخبار اجتماعی آبادان

در این بسته خبری، آخرین و جدیدترین اخبار اجتماعی آبادان تشریح‌ می‌شوند.

 

آبادان نیوز؛ ابوالفضل امیری _ آخرین اخبار اجتماعی آبادان را با ما بخوانید:

 

باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی حین ورود به کشور در آبادان شناسایی و متلاشی شد.

حمید مرانی‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان در این باره گفت: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان آبادان و اقدام مشترک عملیاتی با پلیس اطلاعات شهرستان و نیرو‌های مرزبانی، باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی حین ورود به کشور شناسایی شد.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

علاوه بر دستگیری اعضای این باند، محموله سلاح و مهمات آن‌ها کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات از قاچاقچیان، تعداد ۲۰ قبضه کلت کمری، ۲ قبضه کلاش و تعداد ۲۴۰ عدد فشنگ کلت کشف و ضبط شد و ۲ نفر از اعضای باند هم دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شده اند. 

دادستان آبادان، امنیت شهروندان را خط قرمز دستگاه قضا و مجموعه‌های امنیتی شهرستان دانست و تاکید کرد؛ با مخلان امنیت مردم، بدون مماشات برخورد می شود./ آبادان خبر


فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری قاتل کمتر از ۴ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره اظهار کرد: در تاریخ 3 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری ‌۱۸ ذوالفقاری از درگیری منجر به چاقو خوردگی یک جوان 21 ساله در یکی از خیابان های این شهرستان مطلع و دستگیری متهم یا متهمان این جنایت هولناک به صورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

وی افزود: در این درگیری جوان مجروح پس از مصدومیت به مراکز درمانی منتقل می شود ولی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

رییس پلیس آبادان تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، کمتر از 4 ساعت هویت متهم فراری (م.ا) 18ساله که مرتکب قتل شده بود را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی وی را به همراه فردی دیگر به هویت (م.ش) 24 ساله که در نزاع مشارکت داشته دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: