پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین اخبار اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٨٢١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/04-١٠:٣٩

بسته خبری اجتماعی

آخرین اخبار اجتماعی آبادان

در این گزارش به تشریح جدیدترین اخبار اجتماعی آبادان می‌پردازیم.

 

آبادان نیوز؛ ابوالفضل امیری _ آخرین اخبار اجتماعی آبادان را در این گزارش بخوانید:

 

سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و تلفن همراه در آبادان دستگیر شد.

به نقل از رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف موتورسیکلت و تلفن همراه دربرخی از نقاط آبادان و اعلام وصول به مرکز پلیس 110 این شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

در همین راستا مأمورین کلانتری 11 ولیعصر آبادان ضمن تحقیقات میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته و همچنین استفاده از منابع اطلاعاتی و مخبرین موفق به شناسایی یکی از سارقان که سابقه شرارت و سرقت نیز در پرونده دارد شدند که متهم با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی و با هماهنگی دستگاه قضا در یکی از شهرهای همجوار دستگیر و به کلانتری 11 ولیعصر دلالت داده شد.

متهم دربازجویی های فنی به 8 فقره سرقت به عنف تلفن همراه و 4 فقره سرقت به عنف موتورسیکلت اعتراف کرد. متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد./ آبادان خبر



سرهنگ‌ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی در این شهرستان، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی، طرح برخورد با قهوه خانه‌های غیر مجاز را اجرا کردند.

سرهنگ کشوری در ادامه اظهار کرد: با هماهنگی قضائی و اخذ مجوز لازم در این خصوص ماموران در بازدیدهایشان به 80 واحد صنفی تذکر و 10 قلیانسرا و سفره خانه را به دلیل عدم رعایت ضوابط و قوانین صنفی پلمپ کردند.

وی افزود: این واحد‌های صنفی پلمب شده عمدتا در مناطق مسکونی احداث شده بود که همین امر زمینه نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بود.

رییس پلیس آبادان در پایان با اشاره به اینکه این طرح در آبادان همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت غیرمجاز قهوه خانه یا کافی شاپ‌ها در سطح شهر مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس در میان بگذارند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: