پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دستگیری عامل قتل‌های طایفه‌ای آبادان


کد خبر: ٢٨١٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/23-١٤:١٩

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد؛

دستگیری عامل قتل‌های طایفه‌ای آبادان

عامل اصلی قتل‌های طایفه‌ای در یکی از روستا‌های شهرستان آبادان دستگیر شد.

 

آبادان نیوز _ درپی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در تاریخ 31خردادماه سال جاری بین 2 دو طایفه بزرگ عرب در یکی از روستا‌های آبادان بلافاصله مأمورین به محل اعزام و مشاهده کردند که 3 نفر از یکی از طایفه‌ها با سلاح جنگی کلاشینکف به قتل رسیده‌اند و یک نفر دیگر از همین طایفه نیز زخمی شده است.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

در بررسی های اولیه نشان می‌داد که درگیری بین 2 طایفه بزرگ منطقه به دلیل اختلافات قبلی رخ داده بود و به همین علت اهالی یک طایفه از یکی از روستاهای آبادان به اعضای طایفه دیگر که ساکن روستایی دیگر بودند، حمله کردند.

سپس بین آنها درگیری رخ داد و در این درگیری 3 نفر از اهالی یکی از روستاهای آبادان که شروع کننده درگیری بودند به ضرب گلوله به قتل میرسند یک نفر نیز در این رابطه زخمی می‌گردد.

بعد از این حادثه، طایفه بزرگ از اهالی روستایی دیگر برای جلوگیری از درگیری های احتمالی بعدی، روستا را به مدت یک ماه به طور کامل تخلیه کردند که در اقدامات ضربتی در همان زمان  ماموران پلیس 20 نفر از شرکت کنندگان در نزاع منجر به قتل را دستگیر و به مقام قضایی معرفی کردند.

اما برخی از افراد اصلی این نزاع از محل متواری شده بودند.

که باتلاش شبانه روزی مأمورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آباد یک نفر از عاملین اصلی این درگیری منجر به قتل شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متهم دستگیر گردید.

گفتنی است پس از درگیری منجر به قتل 31 خرداد اعضای طایفه ای در اقدامی انتقامجویانه چند شرکت بسته بندی خرما و همچنین چند خانه از طایفه دیگر را به آتش کشیدند.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

لازم به ذکر است، از اول درگیری تاکنون 4 نفر از 2 طایفه به قتل رسیده اند و 3 نفر دیگر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: