پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > جدیدترین اخبار اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٨٠٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/21-١٣:٤٧

در این گزارش، جدیدترین اخبار اجتماعی شهرستان آبادان تشریح می‌شوند.

 

آبادان نیوز؛ ابوالفضل امیری _ فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری چهار فروشنده دارو‌های روانگردان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۵ احمدآباد این شهرستان با اقدامات ضربتی چهار فروشنده دارو‌های روانگردان را در زیر پل کابلی شناسایی و دستگیر کردند.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

به گفته او، در بازرسی از متهمان تعداد زیادی مواد مخدر صنعتی به شکل بسته بندی، داروی روانگردان و غیرمجاز همراه با یک قبضه سلاح سرد (چاقو) و یک دستگاه کارت خوان کشف و ضبط و علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

رییس پلیس آبادان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان و ضربه زدن به افراد هنجارشکن با قاطعیت توسط پلیس به مرحله اجرا درآمد./ آبادان خبر


رئیس پلیس آبادان از دستگیری عامل حمل و نگهداری سلاح جنگی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان داشت: روز گذشته در پی خبری مبنی بر حمل و نگهداری سلاح های غیر مجاز در یکی از مناطق حاشیه شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 15 احمدآباد قرار گرفت.

وی به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق روستایی اشاره کرد و افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران به محل اختفای متهم اعزام و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را غافلگیر و دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: در بازرسی از این مکان یک قبضه سلاح کمری جنگی غیر مجاز، 2 عدد خشاب مربوطه، تعداد 100عدد فشنگ جنگی مربوطه  و یک قبضه سلاح شکاری همراه با 32عدد فشنگ کشف شد.

رییس پلیس آبادان با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت با جدیت برخورد خواهد شد در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی فروشنده سلاح به متهم در دستور کار پلیس می باشد./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: