پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مامور آبفا قلابی در آبادان به دام افتاد


کد خبر: ٢٧٧٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/19-١١:٢١

رییس پلیس آبادان از دستگیری مامور قلابی آبفا در این شهرستان خبر داد.

 

آبادان نیوز: سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در تشریح این خبر گفت: پلیس این شهرستان موفق به دستگیری سارقی شدند که با لباس خدماتی آبی رنگ و در پوشش مامور اداره آبفا از منازل شهروندان سرقت می‌کرد.

به گفته او، این متهم به بهانه چک کردن کنتور آب در ساعات اولیه به منازل شهروندان مراجعه و در فرصتی مناسب پس از باز کردن پمپ‌های آب اقدام به سرقت آن‌ها می‌کرد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

سرهنگ کشوری گفت: عملیات شناسایی و دستگیری این سارق پس از ثبت چند فقره سرقت پمپ آب منازل شهروندان در مناطق ذوالفقاری و جمشید آباد در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت و در نهایت فرد متهم توسط ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری دستگیر شد.

رییس پلیس آبادان گفت: از مخفیگاه این مامور جعلی ۲ دستگاه پمپ آب منازل و سایر ابزارآلات مربوط به سرقت در این زمینه کشف و ضبط شد و پس از اعتراف او به بزه انتسابی و تشکیل پرونده قضایی، به دادسرا معرفی و راهی زندان شد.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد از بازکردن درب منزل خود به روی افراد غریبه با هر پوششی قبل از استعلام و اطمینان خودداری کنند و در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: