پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تکذیب اعتصاب در پالایشگاه آبادان


کد خبر: ٢٧٥١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/29-١٢:٣٠

شایعه اعتصاب در پالایشگاه آبادان تکذیب شد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایرنا ،  رسانه‌های معاند که تیر آنها در اغتشاشات اخیر به سنگ خورد، با پخش ویدیویی از تانکرهای حامل سوخت که در نوبت بارگیری از پالایشگاه آبادان بودند، آن را به عنوان اعتصاب جلوه دادند.

این رسانه‌ ها در جریان اغتشاشات اخیر تلاش بسیار داشتند تا با تحریک جامعه کارگری و صنعتی، آنها را به صف معترضان و اغتشاشگران وارد کنند، و تجمع معدودِ صنفی هفته گذشته جمعی از کارگران پالایشگاه آبادان در اعتراض به تاخیر در دریافت حقوق خود را اعتصاب بنامند، اما کارگران هوشیار صنعت نفت وقعی به این توهم ننهادند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

رسانه‌های معاند که برخی افراد ضد انقلاب در داخل نیز اخبار دروغ آنها را بازنشر می‌کنند در آخرین مورد مدعی شده بودند که "گروهی از رانندگان تانکرهای حمل سوخت پالایشگاه آبادان دست به اعتصاب زده‌اند."

آنها با انتشار یک ویدیو ادعا کردند: "این تانکرها که متعلق به بخش خصوصی و بخش پالایشگاهی هستند، از ورود به پالایشگاه آبادان خودداری کرده و با خاموش کردن ماشین های خود در میدان گیت ۱۸ این پالایشگاه، راه ورودی را مسدود کردند."

روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی افراد در داخل کشور و رسانه‌ های ضد انقلاب در خارج، به دنبال آن هستند تا با دروغ پراکنی ، روند عادی کار در بخش نفت و گاز کشور و این افتخارات ملی را تحت تاثیر قرار داده که با هوشیاری کارکنان صنعت نفت، تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

این روابط عمومی با تکذیب دروغ پراکنی رسانه‌های بیگانه و معاند اعلام کرد: هیچ اعتصابی در پالایشگاه آبادان اتفاق نیفتاده است.

به گزارش این روابط عمومی، از شب گذشته شایعات کذبی مبنی بر اعتصاب رانندگان ماشین های حامل فرآورده های پالایشگاه آبادان در فضای مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب مطرح شد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی پالایشگاه نفت آبادان، رسانه های معاند در اقدامی مضحک تصاویری از استقرار تانکرهای حامل سوخت در دروازه 18 (خط وسط) را با عنوان اعتصاب رانندگان شرکت پالایش نفت آبادان منتشر کردند و این در حالی است که تمام نقل و انتقالات جاده ای پالایشگاه از این دروازه و با همکاری اداره پخش صورت می پذیرد و رویت استقرار این تانکرها برای بارگیری و انتقال فرآورده امری عادی برای ساکنان شهرستان آبادان است. 

در این اطلاعیه آمده است: دلاور مردان عرصه صنعت نفت در پالایشگاه آبادان با تمام توان در سنگر تولید مشغول به فعالیت هستند و با تمام توان در مسیر خدمت گام بر می دارند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

در بخش دیگری از اطلاعیه روابط عمومی پالایشگاه نفت آبادان اضافه شده است: در حالی که کارکنان خدوم پالایشگاه آبادان اخیرا به پاس تلاش‌ها و نقش آفرینی در تامین بنزین مورد نیاز مردم عزیز ایران در سفرهای تابستانی و زایران اربعین حسینی کشور لوح تقدیر از وزیر نفت دریافت کرده‌اند ، برخی افراد در داخل کشور و رسانه‌های ضد انقلاب در خارج، به دنبال آن هستند تا با دروغ پراکنی ، روند عادی کار در بخش نفت و گاز کشور و این افتخارات ملی را تحت تاثیر قرار داده که با هوشیاری کارکنان صنعت نفت، تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

پالایشگاه نفت آبادان یا شرکت پالایش نفت آبادان، هم اکنون با ظرفیت پالایش ۴۳۰ هزار بشکه در روز، بزرگترین پالایشگاه نفت ایران به‌شمار می‌رود.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: