پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اتمام آوار برداری متروپل تا ۴۰ روز آینده


کد خبر: ٢٧٤١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/18-٢٣:٤٢

رئیس کمیسیون عمران مجلس : با توجه به پیشرفت کار پیش بینی می‌شود نهایتا تا ۴۰ روز آینده عملیات به اتمام برسد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از خانه ملت ، محمدرضا رضایی کوچی ، رئیس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 18 مهرماه) به منظور نظارت ستادی بر پروژه های عمرانی استان خوزستان، به این منطقه سفر کردند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آواربرداری از ساختمان متروپل توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و با استفاده از روشهای نوین مهندسی انجام می‌شود، گفت: با توجه به پیشرفت کار پیش بینی می‌شود نهایتا تا ۴۰ روز آینده عملیات به اتمام برسد.

کوچی در اولین برنامه نظارتی خود به شهرستان آبادان رفته و از روند آوار برداری از ساختمان متروپل بازدید کرده و در جریان میزان پیشرفت آن قرار گرفتند.

بازدید کمیسیون عمران از متروپل

وی در این رابطه گفت: اجرای عملیات آواربرداری برعهده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) بوده که برای آواربرداری و تخریب به منظور جلوگیری از بروز آسیب به ساختمان های مجاور با دقت بسیار و با استفاده از روش های مهندسی کار خود را پیش می‌برند. با توجه به پیشرفت کار پیش بینی می‌شود نهایتا تا 40 روز آینده عملیات به اتمام برسد.

بازدید کمیسیون عمران از متروپل

رضایی کوچی عنوان کرد:  پس از بازدید از محل ریزش ساختمان متروپل و بررسی وضعیت آواربرداری از سایر پروژه های عمرانی نیمه تمام شهرستان آبادان و همچنین بندر آبادان و خرمشهر هم بازدید خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش ، عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین در مراسم کلنگ زنی طرح فاضلاب آبادان و خرمشهر شرکت کردند. با توجه به اینکه تامین منابع مالی این طرح‌ به سرمایه سنگینی نیاز داشت از روش‌های مختلفی از جمله تهاتر نفت برای تامین آن استفاده شده است.

در این بازدیدها، کمال علیپور خنک داری ، نایب رئیس کمیسیون عمران، احمد دنیا مالی ، نماینده مردم بندرانزلی، جلیل مختار ، نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون عمران و اتابک جعفری لور ، مدیرعامل جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاون وزیر نیرو و یزدانی ، معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی رئیس کمیسیون عمران را همراهی کردند.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: