پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اجرای برنامه کمک معیشتی برای کودکان مبتلا به سوء تغذیه در خانوارهای نیازمند آبادان


سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از اجرای برنامه کمک معیشتی جهت کودکان مبتلا به سوء تغذیه در خانوارهای نیازمند توسط مرکز بهداشت آبادان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر نجمه سید آقامیری صبح امروز گفت : این برنامه در 8استان کشور با همکاری دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره‌های 4 ماهه انجام می‌گیرد که استان خوزستان  یکی از این  8استان است.

 وی افزود:۲۱۸ کودک زیر ۵ سال مبتلا به سو تغذیه که خانواده آنها عضو نهادهای حمایتی شهر و روستا نیستند به نسبت تعداد خانوار خود بین یک میلیون و دویست تا یک میلیون و هشتصد هزار تومان برای تهیه اقلام غذایی به حساب سرپرست خانوار  آنها واریز شد.

سیدآقامیری در خصوص رسیدگی‌های ادامه دار در مورد این گروه از افراد گفت: پس از پرداخت وجه، پیگیری خرید و مصرف موادغذایی و نهایتا پیگیری افزایش وزن کودکان از طریق مراقبین سلامت و کارشناسان تغذیه مرکز بهداشت شهرستان آبادان انجام می‌گیرد. 

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان ضمن دعوت شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام کرد: سامانه‌های 190 به منظور ثبت شکایات بهداشتی و 4030 برای ارائه مشاوره‌های تغذیه، پیشگیری از بیماری، مراقبت‌های سلامت روان و بارداری آماده یاری همشهریان هستند. 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: