پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > بازدید نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا از بیمارستان های آبادان و خرمشهر


برای دومین بار در یک ماه گذشته دکتر علیرضا افشار؛ نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا در استان خوزستان از بیمارستان های آبادان و خرمشهر بازدید کرد.

 

آبادان نیوز : برای دومین بار در یک ماه گذشته دکتر علیرضا افشار؛ نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا در استان خوزستان از بیمارستان های آبادان و خرمشهر بازدید کرد.
به گزارش آبادان خبر ، نماینده وزیر بهداشت در خوزستان ضمن بازدید از بیمارستانهای آیت‌الله طالقانی آبادان و حضرت ولیعصر عج خرمشهر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در بخش های مختلف این بیمارستانها عیادت کرد و از نزدیک در جریان فرآیند درمان و خدمات رسانی به این بیماران قرار گرفت.
افشار در پایان این بازدید ضمن شرکت در کمیته علمی که با حضور پزشکان متخصص رشته های عفونی، ریه و داخلی بمنظور بررسی آخرین نتایج حاصل از اجرای پروتکل های درمانی در بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان برگزار شد، از نحوه ی اجرای این پروتکل ها و مدیریت بیماران در جنوب غرب استان خوزستان اعلام رضایت کرد.
دکتر سلمان زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، دکتر شریعتی؛معاون درمان، دکتر مبارک؛ معاون آموزش، تحقیقات و فناوری سلامت، جمعی از مدیران ستادی و بیمارستان های یاد شده دکتر افشار را همراهی کردند.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: