پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > گلایه رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهرداری‌های منطقه


کد خبر: ١٤٤٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/11-١٥:٠١

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهرداری‌های منطقه جنوب غرب خوزستان درخواست کرد که در بحث وظایف محوله در خصوص اجرایی شدن پروتکل‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

آبادان نیوز : رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهرداری‌های منطقه جنوب غرب خوزستان درخواست کرد که در بحث وظایف محوله در خصوص اجرایی شدن پروتکل‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش آبادان خبر ، دکتر شکرالله سلمان‌زاده ظهر امروز اظهار کرد: ما واقعا به دنبال آن هستیم که روی فعالیت تخصصی‌مان در مبارزه با کویید 19 تمرکز داشته باشیم اما کوتاهی برخی ارگان های متولی در بیرون از حوزه بهداشت و درمان، کار را برایمان به مراتب دشوارتر  می‌کند.

وی اضافه کرد: شهرداری های منطقه وظایفی را برعهده گرفته‌اند که امیدوار هستیم با اهتمام بیشتری نسبت به اجرایی کردن آنها فعالیت کنند و قطعا قصور در این خصوص باز هم بار مرجعه به بیمارستان‌ها را بیشتر خواهد کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: وقتی پای سلامتی و جان مردم در میان باشد لازم است هر مجموعه‌ای که گوشه‌ای از کار را برعهده گرفته است در این فضا به درستی و کامل به وظایف خود عمل کند و واقعا نباید این روزها درگیر حواشی‌ای همچون دفن متوفیان کرونایی یا گندزدایی معابر باشیم.وی ادامه داد: امیدوار هستیم که ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر در چنین شرایطی کنار اهالی دانشکده علوم پزشکی آبادان باشند و از بار خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان بکاهند و آرزو می‌کنیم که در آینده باز هم نیاز  نباشد که این موارد بدیهی را یادآوری نماییم.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: