پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس به ۱۸۵ نفر


کد خبر: ١٣٥٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/20-١٢:٥٩

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرهای تحت پوشش این دانشکده به ۱۸۵ نفر خبرداد.

 

آبادان نیوز : رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرهای تحت پوشش این دانشکده به ۱۸۵ نفر خبرداد.

به گزارش آبادان خبر ، دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس  به  ۱۸۵ نفر رسید گفت:از این تعداد  در آبادان ۶۴ نفر،خرمشهر ۹۶ نفر وشادگان ۲۵ نفر است.

او شمار افراد مثبتی که با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک کردند ۱۴۶ نفر برشمرد و افزود:شمار فوت شدگان ۱۸ نفر هستند که از این تعداد در  آبادان ۵ نفر، خرمشهر ۱۱ نفر  و شادگان ۲ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه دیروز ۱۸ نفر بستری و ۹ نفر ترخیص شدند ادامه داد:در حال حاضر ۸۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان بستری هستند.

سلمان زاده همچنین گفت:از ابتدای این همه گیری تاکنون ۱۸ هزار و ۹۲۰ نفر مراجعه کردند که ۱۵۴۰ نفر بستری و ۱۱۷۸ نفر ترخیص شدند.

او افزود:رفتار مردم در این مدت ممکن است خطرناک باشد نباید خوشبین باشیم به آمار و باید خیلی جدی تر به این قضیه نگاه ‌کنیم ، ویروس کماکان در جامعه حضور دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه مردم نباید احساس کنند که بیماری کنترل شده و  در تجمعات شرکت کنند گفت:با رعایت نکردن مردم ممکن است شاهد افزایش مبتلایان باشیم.

سلمان زاده افزود:من از همه عزیزان خواهش می کنم که برگزاری جشن و تجمعات را تعطیل کنند و جشنهای نیمه شعبان را نیز با خانواده و در منزل برگزار کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: