پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تشکیل کار گروه ضربتی برخورد با متخلفین از دستورالعمل قرنطینه


کد خبر: ١٣٤٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/19-١٩:٥٣

فرماندار ویژه آبادان ظهر امروز در نشستی تشکیل آنی کارگروه ضربتی برخورد با متخلفین قرنطینه را در حالی ابلاغ کرد که تاکید نمود:بزرگترین سرمایه ی ما در راه مبارزه با کرونا عملکرد مثبت شهروندانی بوده است که یا در خانه ماندند و یا کسب خود را تعطیل کردند.

 

آبادان نیوز : فرماندار ویژه آبادان ظهر امروز در نشستی تشکیل آنی کارگروه ضربتی برخورد با متخلفین قرنطینه را در حالی ابلاغ کرد که تاکید نمود:بزرگترین سرمایه ی ما در راه مبارزه با کرونا عملکرد مثبت شهروندانی بوده است که یا در خانه ماندند و یا کسب خود را تعطیل کردند. در مقابل این عزیزان ما باید پاسخ قانع کننده ای داشته باشیم. برای ما قابل قبول نیست ک عده ای از مردم سختی بکشند و رعایت کنند و عده ای دیگر با بی هنجاری باعث گردند، قرنطینه ادامه پیدا کند.
به گزارش آبادان خبر ، موسوی در این نشست که با حضور برخی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا و بازرسین و مدیران اجرایی این ستاد برگزار شد اذعان نمود:برخی از افراد به دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا دهن کجی کرده اند و بی توجه مطابق خواست خودشان اقدام کرده اند. برخی دیگر خودسرانه فکر می کنند، نظراتی که می دهند درست است و در تصمیمات نماینده عالی دولت سنگ اندازی می کنند. آنان بدهکاران سلامت جامعه خواهند بود و باید پاسخگوی اذهان عمومی نیز باشند.فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت:در مقابل اجراي دقيق دستور العمل های مبارزه با کرونا به هیچ وجه کوتاه نخواهم آمد. قرار نیست که با جان مردم معامله داشته باشیم. تا به امروز با اصناف متخلف برخورد شده است. از این پس این برخورد با کسانی که به سلامت مردم بی توجه هستند  با شدت بیشتری انجام می شود. متاسفانه در این شهرستان افرادی هستند که در زمان تمام بحران‌ها از سیل و خشکسالی گرفته تا موضوع گرانی بنزین و کرونا رو دروی مردم و دستگاههایی اجرائی می ایستند و همه چیز را درفضاي مجازي به باد انتقاد غیر منصفانه می گیرند و هدفي جز دلسردي مردم و تحريك ديگران ندارند.
وی تصریح کرد:از این لحظه و با دستور اینجانب کارگروه ضربتی مبارزه با متخلفین قرنطینه با ترکیب نیروی انتظامی، بسیج، اجرائیات شهرداری، منطقه آزاد،اتاق اصناف، بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی، نماینده دادستان، دانشگاه علوم پزشكي،نمایندگان سمن ها، دفتر بازرسی فرمانداری، معاونت عمرانی، مشاور انتظامی فرمانداری تشکیل خواهد شد. این کارگروه موظف است نسبت به گزارش‌های ارسالی و مشاهده ی تخلفات در کوتاه ترین زمان ممکن واکنش نشان دهد و با متخلفین برخورد نماید.این کارگروه با مسئولیت معاون عمرانی فرمانداری و قائم مقامي مشاور انتظامي و نظارت رئیس دفتر بازرس فرمانداری می بایست گزارش عملکرد روزانه ی خود را نیز اعلام نماید.

 

 

 

 

 

 

 





آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1399/01/19 23:57
0
0
همشهریان گلم بیایید با کمک به مسولین و کادر درمان کرونا را شکست دهیم...لطفا رعایت کنید
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: