پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اجرای طرح سلامت نوروزی در خرمشهر


کد خبر: ١٣٠٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/11/29-١٧:٥٤

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: برای اجرای هرچه بهتر طرح «سلامت نوروزی» این طرح به صورت آزمایشی و در قالب طرح «تشدید» در خرمشهر آغاز شد.

 

آبادان نیوز :رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: برای اجرای هرچه بهتر طرح «سلامت نوروزی» این طرح به صورت آزمایشی و در قالب طرح «تشدید» در خرمشهر آغاز شد.

به گزارش آبادان خبر ،پرویز میرزایی رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: با توجه به آغاز طرح نظارت نوروزی از ۲۰ اسفندماه امسال مقرر شد با فاصله زمانی و پیش از فرا رسیدن این تاریخ به عنوان پیش درآمد نظارت بر اماکن و صنوف تشدید شود.

او افزود: طرح «ضربت» یا «تشدید» نظارت از ۲۷ بهمن سال جاری با حضور ۹ اکیپ دو نفره بازدید از بازار روز خرمشهر انجام شد و نظارت بر بازار صفا نیز در برنامه طرح تشدید نظارت پیش‌بینی شده است.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر با یادآور شدن اینکه طرح «سلامت نوروزی» با مشارکت تمام نیروهای بهداشت محیط و در تمام سطح شهرستان انجام می‌شود، بازدید از زیارتگاه‌ها و اماکن عمومی را از اولویت نظارتی دانست.

میرزایی گفت: در طرح اصلی که طرح تشدید نظارت در نوروز است، نظارت بر اصناف حساس همچون مواد غذایی از جمله آجیل و شیرینی و بستنی‌فروشی‌ها، فست فودها در همه شهرستان به ویژه زیارتگاه و اماکن عمومی انجام می‌شود.

او در ادامه از پلمب سه نانوایی در خرمشهر طی هفته گذشته خبر داد و اظهار کرد: در ادامه اجرایی شدن مصوبه جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی در نانوایی‌ها و در طی بازدید مشترک مرکز بهداشت و ادارات محیط زیست، صنعت و معدن و اماکن، سه نانوایی در خرمشهر پلمب شدند.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر افزود: با توجه به اینکه این نانوایی‌ها تعهدات لازم را دادند، از نو بازگشایی شدند.

میرزایی با تأکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح حذف کیسه‌های پلاستیکی از نانوایی‌های خرمشهر است، این نکته را نیز یادآور شد که الزامی برای دادن کیسه‌های پارچه‌ای بر نانوایی دیده نشده است و نانوایی‌ها به اختیار خود می‌توانند کیسه‌های پلاستیکی به مشتریان ندهند و یا کیسه‌های پارچه‌ای را جایگزین کیسه‌های پلاستیکی کنند.

بنا به گفته او روند بازرسی از نانوایی‌ها تا آخر اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: