پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تکمیل ظرفیت ثبت نام طرح مسکن ملی


کد خبر: ١٢٥٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/09/17-٢٠:٢٤

ظرفیت ثبت نام طرح مسکن ملی در خوزستان تکمیل شد.

 

ظرفیت ثبت نام طرح مسکن ملی در خوزستان تکمیل شد.

به گزارش آبادان خبر ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: شهروندان واجد شرایط می‌توانند با فراخوان بعدی وزارت راه و شهرسازی در این طرح ثبت‎نام کنند.

رضا رضایی افزود: زمان آغاز ثبت‌نام در طرح مسکن ملی از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ آذرماه آغاز و در کمتر از ۱۲ ساعت ظرفیت ثبت نام در کلانشهر اهواز به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه ظرفیت دیگر شهرها نیز به مروز زمان تا صبح امروز تکمیل شد، گفت: ظرفیت درنظر گرفته شده برای این مرحله از ثبت نام چهار هزار و ۴۰ واحد مسکونی بوده که در تلاش هستیم با شناسایی زمین‌های دولتی بیشتر، این ظرفیت را برای مرحله بعدی ثبت نام افزایش دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در مرحله بعد تعداد چهار هزار واحد مسکونی دیگر را نیز به عنوان ظرفیت جدید استان به فراخوان بگذاریم تا شهروندان خوزستانی بیشتری بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با بیان اینکه ممکن است بخشی از ثبت نام کنندگان در مرحله اول طرح مسکن ملی از شرایط لازم برخوردار نباشند، گفت: شرایط ثبت‌نام کنندگان بر اساس قانون ساماندهی مسکن پالایش می‌شود.

متاهل و سرپرست خانوار بودن، سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، توانایی پرداخت اقساط، توانایی تامین هزینه ساخت و نیز فاقد مالکیت مسکونی بودن از سال ۱۳۸۴ به بعد از جمله شرایط مورد نیاز برای متقاضیان دریافت مسکن ملی است.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: