پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٣٠٠٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/09/15-١٦:٣٠

بسته خبری اجتماعی

آخرین های اجتماعی آبادان

دراین بسته خبری آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می شوند.

 

آبادان نیوز _ آخرین های اجتماعی آبادان را با ما دنبال کنید.

 

اجرای طرح برخورد با سارقان و مالخران در خرمشهر

سرهنگ"نجم الدین سهرابی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه مهم ترین اصل در مبارزه با سرقت درخواست مردمی از پلیس است بنابراین در پاسخ به این مطالبات، طرحی با محوریت تشدید فعالیت ها و اقدامات پلیسی بخصوص در امر مبارزه با سرقت اقلام خرد منزل، اماکن خصوصی، دولتی، قطعات خودرو، محتویات خودرو و موتورسیکلت در سطح شهرستان خرمشهر اجرا شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر موفق شدند 14 نفر سارق و 3 نفر متهم مالخر دستگیر کنند، افزود: در همین رابطه 8  فقره سرقت و 24 دستگاه خودروو موتورسیکلت توقیف و یک قبضه اسلحه جنگی کلت کمری و3 قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ سهرابی ادامه داد: در این رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شهرستان شدند./ اخبار آبادان


پلمپ انبار ضایعاتی متخلف در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی یک واحد انبار ضایعاتی که در آن مقدار زیادی اقلام سرقتی نگهداری می‌شد را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

به گفته او در بازرسی صورت گرفته از انبار مذکور اموال سرقتی  ۴۰۰ متر سیم برق، ۱۵ عدد باتری موتور سیکلت، ۷۸ عدد کنتور آب، سه دستگاه پمپ آب، چهار دستگاه سیلندر گاز، یک جعبه بزرگ ابزارآلات برقی، فنس اطراف زمین چمن، وسایل وزنه برداری و  همچنین تعدادی لاستیک خودرو کشف و ضبط شد و انبار مورد نظر نیز مهروموم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر سارق دستگیر و به همراه صاحب انبار به اتهام سرقت، خرید و نگهداری مال مسروقه به دادسرا معرفی شدند؛ خطاب به شهروندان تاکید کرد:طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر  تا پایان سال ادامه خواهد داشت./ خبر آبادان


محکومیت قاچاقچی گازوئیل در آبادان

مازیار طهماسبی روز سه‌شنبه در این خصوص بیان‌کرد: پرونده قاچاق یک هزار و ۵۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش ۵۱۵ میلیون و ۴۵۱ هزار ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی آبادان رسیدگی شد.

وی افزود : شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

طهماسبی ادامه داد: ناوگان شناوری پایگاه دریابانی شهرستان آبادان، این محموله را از یک فروند لنج صیادی به ظن قاچاق کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

پیش از این مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز اعلام کرد که در اغلب موارد سوخت قاچاق از خوزستان به استان‌های جنوبی ارسال می‌شود.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خوزستان این استان را به دلیل مرزی بودن یکی از گذرگاه های ارسال قاچاق کالا نام برد./ اخبار آبادان

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: