پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به آبادان


کد خبر: ٢٩٩٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/08/29-١١:٠٢

پلیس راهور شهرستان آبادان اعلام کرد؛

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به آبادان

رئیس پلیس راهور شهرستان آبادان از ورود سامانه بارشی و لغزنده بودن جاده ها ومحورهای مواصلاتی خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ منصور رشیدی اظهار کرد:با توجه به هشدار  از سوی سازمان هواشناسی،مبنی بر وضعیت ناپایدار جوی شامل بارش باران طی امروز و روزهای آتی در سطح شهرستان ،مناطق حاشیه واکثر محورهای مواصلاتی به آبادان ، پیش‌بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.


وی ضمن هشدار به رانندگان افزود: رانندگان در این شرایط جوی ناپایدار از عجله و شتاب خودداری کرده،رعایت مقررات رانندگی، سرعت مطمئنه و زمان حرکت خود به مقصد را تنظیم نمایند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها ، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در دستور کار خود قرار دهند.

 سرهنگ رشیدی تصریح کرد: اطمینان از سالم بودن خودرو و لوازم جانبی آن نظیر برف پاک و... را حتما قبل از حرکت بررسی کنند و نسبت به رفع معایب آن اقدام نمایند چرا که در این شرایط بسیار ضروری است.

رئیس پلیس راهور شهرستان آبادان گفت:باتوجه به تجمیع آب‌های سطحی در برخی نقاط ،در این شرایط رعایت کامل احتیاط، اجرای قوانین و مقررات رانندگی برای شهروندان توصیه می‌شود و انتظار می رود که همشهریان عزیز همکاری لازم با پلیس راهور و پلیس راه به جهت تسهیل در تردد و روان سازی ترافیک به هنگام بارش رحمت الهی را داشته باشند.

 

 


پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: