پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سراج: این برد از نان شب برای تراکتور واجب‌تر بود


کد خبر: ١٤٤٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/15-١١:٢٢

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: تیم تراکتور خیلی خوبی بازی کرد و از فرصت‌های خود به نحوه احسن استفاده کرد.

 

آبادان نیوز : سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: تیم تراکتور خیلی خوبی بازی کرد و از فرصت‌های خود به نحوه احسن استفاده کرد.

به گزارش آبادان خبر ، بهنام سراج در کنفرانس خبری بعد از شکست تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: در ابتدا این پیروزی را به هواداران تراکتور تبریک گفته و از طرفداران تیم نفت آبادان هم معذرت می‌خواهم به  خاطر نتیجه‌ای که گرفتیم.

وی گفت: من زیاد دنبال بهانه نیستم اما متاسفاته روز گذشته در استراحت بچه‌های تیم خللی ایجاد شد و به دلیل تاخیر در پرواز، ساعت یک و نیم نصف شب به هتل رسیدیم و بازیکنان تیم تا 4، 5  بیدار بودند ولی باز هم این دلیلی برای بازی بد نمی‌شود، البته بازیکنان تیم نفت آبادان نهایت تلاش خود در 90 دقیقه کردند و بدون اینکه قصد وقت‌کشی و ضد فوتبال داشته باشند، نهایت تلاش خود را کردند.

بازیکن ساق تیم تراکتور گفت: تیم تراکتور امروز خیلی خوبی بازی کرد و از فرصت‌های خود به نحوه احسن استفاده کرده و به 3 امتیازی که از نان شب برایش واجب‌تر بود به دست آورده و خود را در جدول رده‌بندی بالا کشید و جزو مدعیان قرار گرفت.

سرمربی تیم نفت آبادان گفت:  ما این بازی را فراموش می کنیم و 2 بازی متوالی در آبادان داریم و تلاش می‌کنیم حداکثر امتیازات را بگیریم و در فوتبال باخت هم وجود دارد و مسوولیت این باخت با من است و تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی با نتیجه خوب دل هواداران آبادانی را شاد کنیم.

وی تصریح کرد: ما از اول به دنبال این بودیم که از تراکتور گل نخوریم و در ضد حملات به گل برسیم، در نیمه نخست با اشتباه فردی یک ضربه ایستگاهی داده و با اینکه تاکید کرده بودم تراکتور بازیکنان شوتزن خوبی دارد و اشتباه نکنید، در پشت محوطه جریمه به تراکتور فرصت دادیم و در این ضربه هم دیوار را بد بستیم و گل دریافت کردیم.

سراج گفت: با دریافت گل تغییر سیستم دادیم و سعی کردیم در نیمه دوم با نفرات جایگزین گل خورده را جبران نمایم، اما تراکتور امروز در دفاع هم خوب کار کرد و اجازه نداد ما به گل برسانیم.

وی گفت: از لحظه ورود به استادیوم تمام شرایط بهداشتی مانند تونل ضد عفونی در تبریز رعایت شده بود و من از میزبانی تبریزی‌ها راضی هستم و تنها ناراحتی من شکست در بازی امروز بود.

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: برای تراکتور آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سهیه آسیایی را کسب کنند و البته باید بگویم ما هم به دنبال سهمیه آسیا هستیم و کار برای تیم ما به پایان نرسیده و در 2 بازی بعدی به دنبال کسب امتیازات لازم هستیم.

 

 

 

 

منبع:فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: