پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سوت های داوران تمرکز لازم را از ما گرفت


کد خبر: ١٢٥٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/09/19-٠٨:٠٨

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: نمی خواهم داور را عامل باختمان بدانم اما سوت های داوران تمرکز لازم را از ما گرفت.

 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: نمی خواهم داور را عامل باختمان بدانم اما سوت های داوران تمرکز لازم را از ما گرفت.

به گزارش آبادان خبر ، حماد سامری دوشنبه شب بعد از باخت تیمش مقابل پتروشیمی اظهار داشت: بازی به لحاظ کیفی خوب بود و ۲ تیم بسکتبال خوبی ارائه دادند که تماشاگران لذت بردند.

وی افزود: با توجه به داشته هایمان ابتدا خوب شروع نکردیم اما در ادامه توانستیم روند بازی را به دست بگیریم البته معتقدم می توانستیم بازی را بهتر مدیریت کنیم.

سرمربی تیم پالایش نفت گفت: قضاوت خوبی از داوران ندیدم و معتقدم تا زمانی که این شکل بازی کردن در لیگ ادامه داشته باشد حق به حق دار نمی رسد که این موضوع برای تیم ما اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در بازی های سنگین باید تمرکز داوران خوب باشد تا حق به حق دار برسد و تکلیف بازی در زمین مشخص شود. نمی خواهم برد پتروشیمی را کم رنگ کنم ولی فکر می کنم نتیجه بازی می توانست چیز دیگری باشد. 

سامری گفت: در بازی امروز(دوشنبه) توان برنده شدن را داشتیم اما وقتی کنترلی روی بازی نداریم هر اتفاق ممکن است در بازی رخ دهد. هفته آینده نیز بازی حساسی با شیمیدر داریم که مثل این دیدار هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی در خصوص لیگ امسال گفت: از آنجا که تعداد تیم‌ها زیاد شده، بازیکنان بین تیم‌ها تقسیم شده‌اند و این موضوع به زیباتر شدن مسابقات کمک می‌کند. همین مساله باعث شده تعداد تیم‌های مدعی بیشتر شود.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان افزود: پتروشیمی، مهرام، شیمیدر، شهرداری گرگان و نفت ‌آبادان تیم‌هایی هستند که برای بالای جدول رقابت دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسکتبال ایران المپیکی شده، انگیزه همه بالا رفته‌ است و این موضوع به طور حتم بر لیگ تاثیر خواهد داشت، امیدوارم هرچه به جلوتر می رویم شاهد لیگی جذاب باشیم.

دیدار تیم های پتروشیمی و پالایش نفت آبادان با برتری ۶۹ بر ۶۶ پتروشیمی به پایان رسید.

پالایش نفت با این باخت ۱۹ امتیازی شد و در مکان دوم رده بندی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: