پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اقدام سریع تیم امداد و نجات دریایی بندر آبادان برای پیشگیری از وقوع سانحه


مدیر بنادر و دریانوردی آبادان عملیات موفق پیشگیری از برخورد یدک کش روبی ۴ به همراه بارج دی سی ۱۱ با شناورهای پهلو گرفته در اسکله بندر آبادان توسط تیم امداد و نجات دریایی این بندر را خبر داد.

 

آبادان نیوز : مدیر بنادر و دریانوردی آبادان عملیات موفق پیشگیری از برخورد یدک کش روبی ۴ به همراه بارج دی سی ۱۱ با شناورهای پهلو گرفته در اسکله بندر آبادان توسط تیم امداد و نجات دریایی این بندر را خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ،  رضا سفاری در خصوص این عملیات امداد رسانی گفت: بر اساس گزارش رسیده به دست مرکز کنترل ترافیک دریایی بندر آبادان ، یک فروند شناور بارج و یدک کش که از خرمشهر به مقصد ام القصر کشور عراق در حال حرکت بودند در دو مایلی اسکله بندر آبادان ، یدک کش دچار نقص فنی موتوری شد و در معرض برخورد با شناورهای پهلو گرفته در اسکله بندر آبادان قرار گرفت.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ادامه داد: بعد از اعلام وضعیت اضطراری از طرف یدک کش روبی ۴  تیم عملیات واحد دریایی بندر آبادان وارد عمل شد و یک فروند یدکش به نام افشین افرا با نیروی انسانی کافی  به محل گزارش شده اعزام شد.

وی افزود: با هدایت یدک کش روبی ۴ و بارج حامل کالا  به لنگرگاه آبادان و حصول اطمینان از ایمن بودن استقرار آن ، بعد از حدود دو ساعت این عملیات با موفقیت به پایان رسید.

گفتنی است با توجه به موقعیت جغرافیایی بندر آبادان که در مسیر تردد شناورها  قرار دارد ، امکان بروز سوانح اینچنینی دور از انتظار نیست و آمادگی تیم امداد ونجات از سوی واحد دریایی این بندر به طور روزانه مورد بررسی قرار میگردد تا در صورت لزوم سریعآ وارد عملیات شوند.

 

 












آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: