پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > گندزدایی زیرساخت‌های فرودگاه آبادان


کد خبر: ١٣٤٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/20-١١:٤٢

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: تمامی زیرساخت‌ها و فضاهای فرودگاه به صورت روزانه در دو نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

 

آبادان نیوز :مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: تمامی زیرساخت‌ها و فضاهای فرودگاه به صورت روزانه در دو نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

به گزارش آبادان خبر ، پروانه سهرابی مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: دعا می‌کنیم کرونا ویروس هر چه سریعتر از کل جهان محو شود و بیماران شفا پیدا کنند.

او وضعیت فرودگاه را استراتژیک عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه فرودگاه تنها مبادی برای جا به جایی پزشک و همچنین تجهیزات پزشکی است به همین دلیل نباید بسته باشد و باید عملیاتی باشد زیرا جزو شاخصه‌ها است. فرماندار آبادان و شورای تامین استان خوزستان، همه باهم تلاش کردند تعدادی از پروازها به منظور حفظ سلامتی مردم همچنان برقرار باشند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان با بیان اینکه سعی کردیم پروازها را محدود کنیم و سلامتی ترمینال در اولویت قرار دارد، گفت: باید حافظ جان همکاران عزیزمان مثل پلیس، سپاه، الکترونیک، هوانوردی و پرسنل ایمنی زمینی باشیم.

سهرابی گفت: از روزی که اعلام شد کرونا ویروس در ایران مشاهده شده است، تمامی زیرساخت‌ها و فضاهای فرودگاه به صورت روزانه در دو نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود؛ برج مراقبت، ساختمان اداری، تمامی ترمینال‌ها، سطوح پروازی، وسایل هندلینگ در پروازها و سایر فضاها گندزدایی می‌شود.

او از کمک‌های شایسته «سیاوش امیرمکری» مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پی حمایت صورت گرفته برای مقابله با کروناویروس در این فرودگاه تشکر کرد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان در ادامه به توزیع ماسک و دستکش به صورت مستمر در فرودگاه بین‌المللی آبادان اشاره کرد و گفت: پروازها در نشست و برخاست ایزوله می‌شوند، وضعیت سلامت مسافران بررسی می‌شود و وقتی از ترمینال خارج می‌شوند بلافاصله پس از آن ترمینال ضدعفونی می‌شود.

سهرابی افزود: کانکس‌هایی تحت عنوان سلامت قرار دادیم تا چنانچه مسافری مشکوک بود، وارد سالن نشود و به بیمارستان اعزام شود. طبق هماهنگی‌هایی که با اداره بهداشت و بیمارستان داشتیم این مهم در حال اجرا است؛ در درب ورودی و درب خروجی افراد بالای تب بالای ۳۷ درجه به بیمارستان اعزام می‌شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: