پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > معضلات فعلی فاضلاب آبادان قابل حل است


کد خبر: ١٢٥٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/09/18-١٥:٤٩

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان گفت: معضلات فعلی فاضلاب آبادان گروه کوری نیست و قابل‌حل است.

 

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان گفت: معضلات فعلی فاضلاب آبادان گروه کوری نیست و قابل‌حل است.

به گزارش آبادان خبر ، علیرضا خلیلی نیا مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان گفت: طرح مصوب شبکه فاضلاب شهری آبادان  یک هزار و ۱۴۰ کیلومتر را در بر می گیرد که از سال ۱۳۷۳ که شروع این طرح بوده و تاکنون ۶۶۰ کیلومتر کار شده است و ۴۸۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

او ادامه داد: مقدار باقی مانده از پروژه بزرگ شبکه فاضلاب آبادان شامل دو بخش است که ۲۸۰ کیلومتر آن مربوط به نقاطی است که اصلاً شبکه فاضلاب ندارند و ۲۰۰ کیلومتر نیز مربوط به نقاطی است که نیاز به اصلاح و بهسازی دارند.

مدیر آبفا منطقه آبادان عمده مشکلات شبکه فاضلاب آبادان را مربوط به ۴۸۰ کیلومتر باقی طرح بازسازی شبکه فاضلاب شهری بیان کرد و گفت: مشکلات موجود در موضوع فاضلاب آبادان قابل برطرف شدن است و در این خصوص برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

خلیلی نیا با اشاره به ۶۶۰ کیلومتر کار در آبادان انجام شده است، افزود: نمی توانیم بگوییم شبکه فاضلاب آبادان گره کور است؛ چرا که ۵۷ درصد راه را رفته ایم.

او گفت: برای برطرف کردن مشکلات فاضلاب آبادان سه پروژه از سال گذشته در قسمت‌های مختلف شهری با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نیرو و سازمان منطقه آزاد اروند آغاز و در حال اجرا است.

خلیلی نیا گفت: از سال ۱۳۷۳ تاکنون اگر سالی پنج درصد از شبکه فاضلاب آبادان اصلاح و بازسازی می شد تاکنون نباید مشکل فاضلاب در این شهر احساس می شد.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: