پست الکترونیک سه شنبه ١١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بهره برداری از ۸ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری در بنادر تابعه آبادان


کد خبر: ٢٩٢٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/08-١١:٣٦

هشت طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت و با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت طرح عمرانی و توسعه‌ای در بنادر تابعه آبادان به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان، هشت طرح عمرانی و توسعه‌ای در بنادر تابعه آبادان با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر راه و شهر سازی و جمعی از مسئولان شهرستان آبادان با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مالکی زاده در این مراسم با بیان اینکه سازمان بنادر تلاش مضاعفی در توسعه بنادر آبادان دارد گفت : با توجه به اینکه بنادر مهمترین حلقه در زنجیره تامین کالا هستند و رونق بنادر منجر به توسعه اقتصادی و رونق اشتغال پایدار می شوند ، مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان طی سه سال گذشته توانست هشت طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری را به مرحله بهره‌برداری برساند.

وی افزود : ساخت اسکله هزار تنی و تعمیر اساسی یک پست اسکله ، احداث دو انبار ۲ هزار متر مربعی نگهداری کالا ، ترمیم و روکش آسفالت جاده‌های دسترسی به بنادر سه‌گانه آبادان و احداث ساختمان آتش نشانی در بنادر اروندکنار چوئبده طرحهایی بود که با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان در پایان تاکید کرد : با توجه به اینکه بنادر آبادان بنادر رودخانه است اکنون با ظرفیت و توسعه ای که ایجاد شده ، این بنادر آمادگی کاملی برای استقبال از سرمایه‌گذاران دارند.


 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: