پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > معرفی ۳۲ نانوایی متخلف در آبادان به تعزیرات حکومتی


کد خبر: ٢٥١٦٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/28-١٧:٥٥

۳۲ نانوایی متخلف در آبادان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

به گزارش آبادان خبر، رییس تعزیرات حکومتی آبادان گفت: صبح امروز ۱۰۰ نانوایی سطح شهرستان آبادان مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی‌های صورت گرفته ۳۲ نانوایی به دلیل تعطیلی غیرمجاز به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فرامرز حسن پور افزود: در این بازرسی‌ها رعایت بهداشت فردی و محیط، کیفیت، وزن و رعایت نرخ مصوب توسط متصدیان نانوایی‌ها، مورد ارزیابی قرار گرفت.
او ادامه داد: در چند روز آینده بیش از ۵ تن روغن خوراکی مایع با نرخ مصوب دولتی در بازار‌ها و فروشگاه‌های آبادان توزیع خواهد شد.
رییس تعزیرات حکومتی آبادان گفت: با هرگونه گران‌فروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی به شدت برخورد می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان نیز عرضه و تقاضا را مهمترین رکن تنظیم بازار دانست و گفت: در هفته گذشته با حذف یارانه برخی از کالا‌ها نرخ برخی از اقلام خوراکی در بازار افزایش یافت.
رضا فتوحی افزود: هم اکنون به دلیل تامین کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های بزرگ و در مرحله بعد فروشگاه‌های کوچک مشکلی از نظر تامین مایحتاج مردم در همه اقلام خوراکی بویژه روغن و تخم مرغ نخواهیم داشت.

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان هم گفت: در حال حاضر در شهرستان آبادان حدود ۴۰ تن روغن، ۱۵ تن مغ منجمد و ۷ تن گوشت منجمد و ۴۳ تن شکر موجود است و در زمینه اقلام اساسی کمبودی در بازار‌های آبادان وجود ندارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: