پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > امام جمعه آبادان : مسوولان برای گرانی چاره ای بیندیشند


کد خبر: ٢٤٩٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/16-١٧:٢٣

خطیب جمعه آبادان با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور گفت: از مسوولان ذیربط انتظار می رود نسبت به حل مسئله گران چاره اندیشی کنند و بهانه دست دشمن ندهند.

 

آبادان نیوز : حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان با بیان اینکه ما منکر گرانی کالاها و اجناس نیستیم افزود: مسوولان باید برای گرانی چاره اندیشی کنند و از دستگاه‌های ذیربط نظارتی انتظار می رود با گران فروشی برخورد کرده و قیمت کالاهای اساسی را  کنترل کنند.

وی با بیان اینکه قیمت کالاها در سال های اخیر ۵۰ برابر شده است گفت: مردم اگر بدانند مسوولان برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی تلاش می‌کنند آنها نیز می پذیرند لذا مردم توقع دارند که مسوولان جلوی این مشکلات را بگیرند.

حجت‌ الاسلام نجیبی افزود: در چند روز اخیر شاهد جسارت آل سعود خبیث به کشور و مردم ایران بودیم و برخی از افراد ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری  باید مراقب باشیم و در مسائل کشور صدای ما در راستای اهداف دشمنان نباشد.

وی ادامه داد: اگر مطالبه گری از سوی مردم صورت می گیرد  نباید این مطالبه گری به نفع دشمن باشد.

خطیب جمعه آبادان گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری جهان در آستانه یک نظم جدید است و نظام تک قطبی از عالم برچیده می شود و قدرت های جدید منطقه ای ظهور پیدا می‌کند و ایران یکی از این قدرت های جدید خواهد بود.

منبع : ایرنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: