پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > رفع مشکل جایگاه‌های CNG در آبادان و خرمشهر


کد خبر: ١٤٧٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/08-٠٩:٠٦

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: مشکل جایگاه‌های CNG در آبادان و خرمشهر در حال برطرف شدن است و در اسرع وقت بازگشایی خواهند شد.

 

آبادان نیوز : مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: مشکل جایگاه‌های CNG در آبادان و خرمشهر در حال برطرف شدن است و در اسرع وقت بازگشایی خواهند شد.

به گزارش آبادان خبر ، آل کثیر مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: به دلیل وضعیت برق، مصرف بالا و جلوگیری از قطعی برق مصرف خانوار ساعات محدودی را از کار جایگاه‌های CNG در اوج گرما که از ساعت ۱ تا ۶ بعد از ظهر است برای همکاری با اداره برق تعطیل کردیم.

او افزود: ما در خرمشهر سه جایگاه CNG داریم که دو جایگاه متعلق به شهرداری است و بنا به مشکلات فنی که در آن‌ها وجود دارد متاسفانه تعطیل هستند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: طبق رایزنی‌هایی که با شهرداری خرمشهر شد قرار است پیمانکاری که برای تعمیر این جایگاه‌ها مشخص شده مشکل فنی آن‌ها را رفع کند و دوباره راه اندازی شوند.

آل کثیر افزود: با کلیه جایگاه داران CNG نشستی برگزار و مشکلات را بررسی کردیم و فراخوانی برای تعمیرات آن‌ها به شرکت‌های پشتیبانی در مرکز کشور اعلام کردیم که برای راه اندازی این جایگاه‌ها اقدام کنند.

او تصریح کرد: مشکل در حال برطرف شدن است و در اسرع وقت جایگاه‌های تعطیل بازگشایی خواهند شد.

با وجود نیاز روزانه صد‌ها خودرو به سوخت CNG، از چند هفته گذشته هیچ جایگاهی در خرمشهر فعالیت نمی‌کند و در آبادان هم محدود جایگاه‌های فعال با ازدحام خودرو‌ها روبرو هستند.

 

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: