پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معرفی ۴۹۶ بنگاه اقتصادی در آبادان به بانک‌های عامل


کد خبر: ١٤٧٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/05-١٩:١٧

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان تسریع در پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی آسیب دیده از کرونا را خواستار شد و گفت: ۴۹۶ بنگاه اقتصادی و تولیدی آسیب دیده از کرونا در این شهرستان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

 

آبادان نیوز : معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان تسریع در پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی آسیب دیده از کرونا را خواستار شد و گفت: ۴۹۶ بنگاه اقتصادی و تولیدی آسیب دیده از کرونا در این شهرستان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش آبادان خبر ، بتول سعیدی‌زاده روز یکشنبه در نشست کار گروه اشتغال آبادان در تالار غدیر فرمانداری این شهرستان بیان کرد:شناسایی و بررسی وضعیت بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا توسط دستگاه‌های متولی در حال انجام است و مشاغلی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند ورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی همچنین گفت: صدور مجوز کارخانه‌های تولید نمک و ماسک و تولید داک برای نخستین بار در شهرستان آبادان در حال انجام و به زودی این واحدهای تولید مشغول به کار خواهند شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان نیز گفت: برای ۲ هزار و ۱۴۴ واحد صنفی در آبادان پیامک ثبت نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ارسال شده است.

یعقوب خان‌تمبی افزود: تاکنون ۴۹۶ واحد صنفی در آبادان به بانک‌های عامل معرفی و پرونده ۳۳ واحد در کارتابل دستگاه‌های اجرایی معطل مانده و ۳۰۵  واحد نیز در صف بررسی و راستی آزمایی هستند.

وی ادامه داد: کارگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا که کارگران خود را حفظ کرده‌اند ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات و به خودفرمایان آسیب دیده از کرونا که فاقد کارگر هستند ۶۰ تا ۸۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

خان‌تمبی گفت: شرط اصلی پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های دارای کارگر ارسال فهرست بیمه کارگران تا اسفند پارسال و حفظ آنها است.

 

 

 

 

منبع:ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: