پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > انجام تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروهای پلاک اروندی در منطقه آزاد اروند


معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروهای پلاک اروندی صرفا در شهرستان خرمشهر و در منطقه آزاد اروند انجام می شود.

 

آبادان نیوز : معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروهای پلاک اروندی صرفا در شهرستان خرمشهر و در منطقه آزاد اروند انجام می شود.
به گزارش آبادان خبر ، سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:  تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروهای پلاک اروندی صرفا در  خرمشهر و در منطقه آزاد اروند انجام می شود و در مرکز استان به هیچ وجه این روند انجام نخواهد گرفت.

او تصریح کرد:  تمام افرادی که پلاک طرح قدیم خودرو‌های مناطق آزاد؛ خصوصا اروند را دارا هستند با مراجعه به مرکز گمرگ منطقه آزاد اروند واقع در خرمشهر و با دریافت معرفی نامه، خودرو‌های خود را از طریق مرکز شماره گذاری خرمشهر بدون پرداخت هیچگونه وجهی به سازمان و بصورت آنلاین شماره گذاری کنند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه  افراد سودجو و فرصت طلب  وجود دارند که در مقام واسطه پول‌های اضافه از مالکین خودرو‌ها دریافت می‌کنند ادامه داد: از تمام صاحبان خودرو‌های پلاک اروندی درخواست می‌کنم که به هیچ عنوان وجه اضافه به این دلالان، پرداخت نکنند.

سیدعلی موسوی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی https//car.arvandfreezone.com/ و در بخش تعویض پلاک اقدام به ثبت درخواست خود کرده و سپس نوبت مقرری شان را مشخص کنند و از این طریق معرفی نامه خود را دریافت و به مرکز شماری گذاری مراجعه کنند.

او تنها مبلغ قابل پرداخت توسط مالکان ۵۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ در دو مرحله پرداخت می‌شود که ۳۰۰ هزار تومان جهت امتیاز پلاک و در مرحله بعد ۲۵۰ هزارتومان نیز بابت هزینه نقل و انتقال خواهد بود که مجموعا ۵۵۰ هزارتومان می‌شود.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: اگر کسی قبلا پلاک فک پلمپ شده داشته و مالک بوده است، دیگر نیازی به پرداخت مبلغ امتیاز پلاک ندارد و فقط هزینه نقل و انتقال را باید پرداخت کند.

سید علی موسوی همچنین با اشاره به اظهارات ناظر گمرکات استان، اعلام کرد: با توجه به گفته‌های ناظر گمرکات استان مبنی بر پیش نیاز اعطای مرخصی خودرو‌های پلاک اروندی، تعویض پلاک و دریافت پلاک جدید، ما نیز آمادگی کامل جهت اعطای پلاک جدید ۳۳ به تمام مالکین خودرو‌های اروندی که طرح پلاک شان قدیم است، را داریم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: