پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در آبادان


کد خبر: ١٤١٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/16-١٧:٢٤

مدیرسازمان برق آبادان از افزایش مصرف برق به نسبت سال گذشته به دلیل حضور مردم در منزل و نرفتن به سفر در ایام تعطیلات مدارس خبر داد.

 

آبادان نیوز : مدیرسازمان برق آبادان از افزایش مصرف برق به نسبت سال گذشته به دلیل حضور مردم در منزل و نرفتن به سفر در ایام تعطیلات مدارس خبر داد.
به گزارش آبادان خبر ، ناصری مدیر سازمان برق آبادان اظهار کرد : با راه اندازی مرکز پایش انرژی و رصد نمودن کلیه مشترکان دیماند سعی در کنترل مصرف، درساعات پیک مصرف را داریم همچنین برای مشترکین پرمصرف اخطاریه صادرخواهد شد و درصورت عدم رعایت اقدام به قطع برق خواهیم کرد.

او با توصیه به مصرف کنندگان برق و مدیریت نمودن مصرف افزود: درساعات پیک مصرف از ساعت ۱۳ تا۱۸ و از ۲۰ تا۲۳ ما را درخدمات رسانی مطلوب به مردم و پایدار نمودن برق همکاری لازم را انجام دهید و نیز از استفاده وسایل پرمصرف مانند اتو ، لباسشویی و غیره در ساعات پیک اجتناب کنید.

مدیر سازمان برق آبادان  خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه تنها درآمد شرکت توزیع نیروی برق ، فروش انشعاب و فروش انرژی است همچنین بدون وصول این منابع نمیتوان نسبت به تهیه تجهیزات و نگهداری شبکه نیز ارائه خدمات مطلوب اقدام نمود ، تقاضا میشود با پرداخت به موقع مبلغ مصرفی برق در زمان مقرر ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: