پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > برگزاری دوره‌های راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی


کد خبر: ١٤١١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/12-١١:١٦

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره‌های راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی به صورت آنلاین در منطقه، خبر داد.

 

آبادان نیوز :معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره‌های راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی به صورت آنلاین در منطقه، خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ، قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند امروز با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از مشاغل و کسب و کار‌ها در اثر پیامد‌های این بیماری، برگزاری دوره‌های کارآفرینی و استارت آپی به صورت آنلاین را گامی در راستای حمایت از مشاغل کوچک دانست و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود که بیماری کووید ۱۹ در اکثر نقاط جهان ایجاد کرده، آموزش‌های لازم برای راه اندازی کسب و کار‌های نوین می‌تواند نقش موثری در اقتصاد خانواده‌ها داشته باشد.

او افزود: در همین راستا مرکز نوآوری اروند تک با حمایت و همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، اقدام به برگزاری وبینار آموزش راه اندازی کسب و کار به صورت رایگان نموده است.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص نحوه برگزاری این دوره‌ها که توسط متخصصین به نام و فعالان مرتبط با هر برنامه تدریس می‌شود، گفت: این وبینار‌ها در ابتدا به صورت عمومی به منظور انگیزش، ایده پردازی و آشنایی علاقه‌مندان با مشاغل نوپا (استارتاپ) در یک برنامه سه هفته‌ای شروع خواهد شد و سپس علاقه‌مندان را به حوزه‌های تخصصی و علاقه فردی خود سوق می‌دهد.

لازم به ذکر است که این وبینار‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در روز‌های فرد طی سه هفته تدریس می‌شود و در انتها گواهی حضور در وبینار از طرف مرکز نوآوری اروند تک به شرکت کنندگان ارایه خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان




 

 




مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: