پست الکترونیک سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پیگیری استانداری خوزستان برای واگذاری مرز شلمچه به منطقه آزاد اروند


کد خبر: ١٢٩٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/11/14-٢٠:٤٦

استاندار خوزستان گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه در بحث مدیریت مرز شلمچه در تلاش هستیم تا مدیریت این مرز را به منطقه آزاد اروند واگذار کنیم.

 

استاندار خوزستان گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه در بحث مدیریت مرز شلمچه در تلاش هستیم تا مدیریت این مرز را به منطقه آزاد اروند واگذار کنیم.
به گزارش آبادان خبر ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ظهر امروز در آیین افتتاح بزرگترین و مجهزترین ایکس ری کشور در مرز شلمچه اظهار کرد: یکی از مشکلات مرز شلمچه نبود ایکس ری کامیون بود که در حال حاضر و به همت متخصصان داخلی راه اندازی شد و امیدواریم سبب افزایش صادرات به کشور عراق شود.

وی افزود: به منظور ایجاد وحدت رویه در بحث مدیریت مرز شلمچه در تلاش هستیم تا مدیریت این مرز را به منطقه آزاد اروند واگذار کنیم.

شریعتی گفت :در حال حاضر این حرکت در حال انجام است تا به این ترتیب به رونق مرز و منطقه کمک کنیم و شرایط را برای صادرات بیشتر، حضور بیشتر اتباع عراقی و استفاده از امکانات تجارت را بیش از پیش فراهم کنیم.

شریعتی با اشاره به اینکه سعی شده  تا با همکاری و هماهنگی یکدیگر شرایط را فراهم کنیم، گفت: امیدواریم با هماهنگی بیشتر میان استان و منطقه آزاد اروند تمام مسائل رفع شود.

وی افزود: هیچ منطقه‌ای در کشور شرایط منطقه آزاد اروند با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر را ندارد و همین مسئله مشکلات این منطقه را نیز دو چندان می‌کند. همچنین این میزان جمعیت مسؤولیت سنگین‌تری بر دوش منطقه اضافه کرده و توقعات را بیشتر می‌کند.

 

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه  آزاداروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: