پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کارگاه های گفتگو در مناطق آزاد در توانمندسازی صنعت موثر است


کد خبر: ١٢٧٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/10/11-١٦:٥١

به گفته یک استاد علوم سیاسی دانشگاه عضو هیئت علمی واحد علوم و تحقیقات: سیاست گذاری مقدمه و شرط لازم برنامه ریزی است.

 

به گفته یک استاد علوم سیاسی دانشگاه عضو هیئت علمی واحد علوم و تحقیقات: سیاست گذاری مقدمه و شرط لازم برنامه ریزی است.
به گزارش آبادان خبر ، محمدمهدی مجاهدی در دومین روز از «نوزدهمین نشست مشترک معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور» در منطقه آزاد اروند به موضوع سیاست گذاری اجتماعی در شرایط کنونی کشور پرداخت و گفت:  سیاستگذاری اجتماعی در مدیریت های حوزه های فرهنگی و اجتماعی در مناطق آزاد و در وضعیت فعلی کشور باید مشترک باشد.

او ادامه داد: تمرکز و اولویت بخشی آنی و فوری برای تاسیس بازارچه های مشترک اقدام موثری بوده است و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی باید ببینند که چطور در این مقطع زمانی که با ابهامات امنیتی مواجه هستند می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
وی افزود: سازمان های مناطق آزاد در واقع خصلت و چهره ناهمخوان دارند که این ویژگی بی نظیر این مناطق است که آنها را متمایز با سایر مناطق کشور کرده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم تحقیقات گفت: اگر به جایگاه مناطق آزاد در ساخت واقعی قدرت نگاه کنیم، مناطق آزاد مراکزی در حاشیه هستند که این مهمترین ویژگی این مناطق محسوب می شوند.

مجاهدی به برگزاری کارگاه های گفتگو در مناطق آزاد کشور نیز اشاره کرد و گفت: ریشه بی عدالتی در مسئله آداب و فنون گفتگو است. گفتگو امروز یک علم است و یک فن نیست. میزبانی کردن از این کارگاه های گفتگو برای توانمندسازی صنعتی که در این مناطق وجود دارد موثر است.

گفتنی است؛ منطقه آزاد اروند، روزهای ۱۰ و ۱۱ دی ماه میزبان نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور است.

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه  آزاداروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: