پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ۲۰ واحد صنعتی، خدماتی و زیرساختی اروند به بهره برداری می رسد


کد خبر: ١٢٤٩٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/09/14-١٦:٥٦

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اوند گفت: با برنامه ریزی انجام شده بیش از 20 واحد صنعتی، خدماتی ، تجاری و زیرساختی در بهمن ماه امسال کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسید.

 

آبادان نیوز : معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اوند گفت: با برنامه ریزی انجام شده بیش از 20 واحد صنعتی، خدماتی ، تجاری و زیرساختی در بهمن ماه امسال کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش  آبادان خبر ، سید علی موسوی در نشست خبری روز گذشته  که در سالن جلسات این سازمان برگزارشد؛ افزود: در سال رونق تولید تمرکز ما بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط و تلاش در جهت تکمیل زیرساختهای مورد نیاز بخش صنعت بودیم؛ تا جایی که تاکنون ۶ واحد صنعتی را فعال کرده ایم و برنامه ریزی شده تا پایان سال تعداد ۱۰ واحد صنعتی غیرفعال، فعال شوند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در منطقه به ۱۷۶ واحد رسیده است.

موسوی ادامه داد: در رفع موانع تولید واحدهای صنعتی را از طریق تشکیل کمیته های اجرایی گمرکی، مالی و حقوقی پیگیری نموده ایم و توجه مضاعف به منابع دانش بنیان در منطقه داریم .

معاون سرمایه گذاری و اموراقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با برنامه ریزی انجام شده بیش از ۲۰ واحد صنعتی، خدماتی ، تجاری و زیرساختی در بهمن ماه امسال کلنگ زنی و بهره برداری خواهد رسید.

سید علی موسوی خاطر نشان کرد: میزان واردات مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی که جهت حمایت از صنایع بدون ثبت سفارش و تشریفات خاص گمرکی وارد منطقه شده که ۱۳۲ میلیون دلار بوده که در مقایسه با سال گذشته که کمتر از ۳۰ میلیون دلار بوده پیشرفت و رشد ۱۸۰ درصد داشته ایم .

معاون سرمایه گذاری و اموراقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: با همکاری شهرک های صنعتی استان در راستای حمایت از تولید کنندگان در دی ماه بزرگترین نمایشگاه توانمندی صنایع استان خوزستان و منطقه آزاد اروند در محل دائمی سازمان برگزار خواهد شد که همزمان دو هیات ازکشورهای عمان و عراق از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه  آزاداروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: